Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mere end 1000 besøg om måneden, men ingen køber.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino's

Jeg har www.enoflora.dk , på dette site er siden  http://www.enoflora.dk/begravelse.html på denne side er der mere end 1000 besøg om måneden, men der kommer ikke nogen ordre?

Hvad er der galt?

Jeg kan se på statistikken at en stor del af de søgetermer folk finder os på er 

tekst til begravelse

hvad skriver man på et bånd

osv. i samme dur alt sammen omkring hvad man kan skrive på kort og bånd til begravelse, besøgene fra disse søgetermer er ca 75 unikke besøg.

Jeg er godt klar over at min placering på side et selvfølgelig vil generere en del trafik, men 0 salg.

Er det knapperne?

Fremtræder den ikke troværdig?

Har du et bud?

på forhånd tak

Kenneth

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

20 klik fra amino.dk men ingen feedback ?

Står det så slemt til?

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon ikke svaret kunne være, at folk kigger, men vælger at benytte Interflora, som de kender og føler sig tryg ved!

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror de manglende svar mere handler om folks nysgerrighed, end det at besvare indlægget :)

Mit bud på hvorfor der ingen salg kommer igennem, er mangelfuld - har ikke umiddelbart noget i tankerne, ud over at jeg tror det er et svært marked at være "ene" på, når man tager i betragtning af at dine største konkurrenter er Interflora og Eurofloristen. Disse lægger rigtig mange penge i markedsføring, og det er disse at folk kender og dermed besøger.

Har du prøvet med en mere lokal markedsføring, end eventuelt at satse på hele landet?

Dertil lod jeg mærke til, at trykker man på købsknapperne eller knappen med "webshop", så åbnes et helt nyt vindue der hedder Netfloristen - er det meningen? Trykker man istedet på knappen "køb bånd", så åbnes siden ikke i et nyt vindue, men går selvfølgelig stadig videre til din webshop, Netfloristen.

Endvidere, så tror jeg det er yderst vigtigt, at du på selve siden også får oplyst fragtomkostningerne og ikke først viser dem under en dropdown menu på produktsiden. De er selvfølgelig også væsentlige at vise der, men de bør også vises mere generelt på selve siden.

Om muligt kunne det være en ide at give folk et bedre indtryk af størrelserne på buketterne, end blot mini, medium osv., således de ikke køber i blinde og tror den er større eller mindre end den reelt er. Der ud over, så er det ret vigtigt mht. søgeresultater, at der er noget mere tekst på produktsiderne, og selvfølgelig også resten af siden.

Sidst, så skriver du at buketterne laves efter kundens eget farvevalg - men der synes ikke umiddelbart at være nogle felter hvor dette kan til- eller fravælges (farve osv.).

Det var sådan lige hvad jeg i korte træk har kunnet finde eller undre mig over :)

 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Jeg vil gerne give dig lidt feed back - Kort og godt - Er det en webshop du har?

Det lyder måske lidt groft, men når man klikker på linket du har lagt op her på amino bliver jeg mødt af en side der ikke ligefrem sige "køb mig!!" men mere siger en lokal blomsterhandler og hans åbningstider ... Og legetøj??

Fair nok med legetøjet - jeg prøver også lidt forskellige projekter af en gang i mellem.

Spørgsmålet er: Hvilken URL kommer dine besøgende til? er det forsiden?

Hvis det er forsiden er det meget svært at få besøgende til at klikke på knappen "webshop" for at gøre en handel. Hvis en kunde søger efter blomsterbånd på google og ønsker at købe disse bånd så forventer kunden også at blive smidt videre til en side hvor man direkte kan købe den omtalte vare med det samme - de gider ikke lede efter en Webshop knap.

Hvis dine kunder klikker sig ind på webshoppen og kommer frem til varesiderne kommer her endnu et problem:

Hvor er dine Call-to-action knapper? Knapperne der får dine kunder til at smide varen i kurven og til sidst købe dem?

Her er et lille indblik:

Hvis jeg nu vil købe en blomst så skal jeg igen klikke ind på varen før jeg bliver mødt af en "læg i kurv" eller noget i den stil - Fair nok at der er nogle valgmuligheder under hvert produkt, men CTA knapper er stadig meget vigtige - En knap kunne være " Lav din buket nu" eller "se udvalget"

Lav gerne knapperne i en farve man lægger mærke til :)

Tager du dankort? - Ja det gør du, hvis man kigger i bunden af siden - få det smidt op øverst ved kurven og få ligeledes dit cvr nummer på webshoppen

Husk på at du sælger blomster - og hvorfor køber folk blomster? - Fordi de er farverige - så hvorfor ikke få lavet noget mere farve på din side, evt bare et lille slideshow i toppen.. 

Det  var lige et par hurtige tanker - så kan du tage det du kan bruge - og jeg håber du vil tage kritikken som positiv kritik :D

MVH

Chris Widt Nielsen 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann,

Min side virker ikke troværdig nok, er det det jeg læser du skriver?

Der er jo masser af eks. på nye shops der klarer sig godt på eksisterende produkter og markeder.

Jeg har lokale kunder der benytter shoppen, men lige dem fra begravelsessiden konvertere ikke.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Glasmager:

Fru Hartmann,

Min side virker ikke troværdig nok, er det det jeg læser du skriver?

Der er jo masser af eks. på nye shops der klarer sig godt på eksisterende produkter og markeder.

Jeg har lokale kunder der benytter shoppen, men lige dem fra begravelsessiden konvertere ikke.

Nej det er ikke det jeg skriver. 

Jeg skrev at folk har tendens til at vælge det de kender igen og igen og igen...

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth 

Du skriver at du har en stor trafik fra Google fra de søgetermer du lister her i tråden. Er du sikker på at folk der skriver disse søgetermer i Google rent faktisk er købsminded? Jeg kunne forstille mig mange af disse besøgende udelukkende er informationssøgende? 

Jeg ville prøve med noget AdWords, og derigennem annoncerer direkte på købs termer. Hvis resultatet er det samme, så ved du at det er internt på webshoppen der skal optimeres. 

I øvrigt er det aldrig godt for troværdigheden når “køb knapperne“ linker til en webshop i et andet designunivers. Dette kunne også bærer noget af skylden. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Med den lille knap du har på forsiden, hvor der står "webshop", er det klart at folk springer fra. Der er alt for lidt Call to action og jeg har selv aldrig forstået, hvorfor nogle sider bygger på, at først logger man ind på forsiden og så skal man trykke på en knap, for at komme til butikken - efter min mening, skal man helst ende i butikken med det samme. Se på nogle af de andre store webshops vi har herinde. Jeg vil våge den påstand, at du ikke finder én eneste, som ikke ender direkte i webshoppen på, allerede fra forsiden af :)

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du skal til at arbejde med hedder konverteringsoptimering, og her er der rigtigt meget at arbejde med.

Et par af de mest markante ting:

1. Jeg skulle lede længe inden jeg fandt køb/webshop knapper.

2. Man bliver sendt til en anden hjemmeside, når man vil købe. Dette vil reducere din konvertering til en brøkdel, da du så skal opbygge den tillid en handel kræver helt forfra på side nr. 2.

3. På nogle af dine sider går jeg helt i stå. Hvad skal jeg klikke på her???: http://www.netfloristen.dk/collections/band 

4. Dine hjemmesider er rodet og bærer præg af gør det selv arbejde.

---

Dine potentielle kunder står i en situation hvor der ikke er plads til fejl i forhold til det produkt de ønsker at bestille. Hvis du skal have dine hjemmesider til at sælge, skal der derfor arbejdes indgående med at præsentere din virksomhed og dine produkter på en måde, så folk får tillid til at produktets kvalitet, leveringstid etc.

En hjemmeside er markedsføring og i din branche stiller kunderne ekstra store krav, derfor bør du hyre en professionel webmand (m/k), der evner at skabe en konverteringsoptimeret hjemmeside, der sender de rigtige signaler.

Nogle af dine ting på hjemmesiderne kan godt bruges, men det skal præsenteres på en helt anden og meget mere professionel måde.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)