Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler STORE papkasser

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret et godt stykke af vejen Ravn.
Bølgepap i enkeltbølge kan faktisk godt være stærkere end bølgepap i dobbeltbølge, men uanset så skal kassens kvalitet naturligvis afstemmes med den belastning den skal udsættes for.

Rigtig mange pakker kan (hvis de er pakket korrekt og fyldt helt op) faktisk sagtens klare sig med enkeltbølge i god kvalitet selvom de sendes igennem almindelig pakkedistribution. Det kommer meget an på formen og vægten på varerne der skal sendes. I nogle tilfælde kan det også være den bedste løsning at lave en kasse med en anden konstruktion end den traditionelle papkasse med tape i top og bund.

Når vi laver kasser eller andre løsninger i bølgepap til kunder bruger vi stort set altid tid på at teste og afprøve om den løsning vi ender med nu også kan klare den opgave og det formål den er tiltænkt. Det vil sige at vi laver en prototype som vi i Mads's tilfælde kan lade ham teste ved at pakke den og sende afsted og se hvordan den ser ud når den kommer frem. Så kan vi nemt og hurtigt ændre på dimensioner eller den pap-kvalitet der er brugt, inden der bliver sat endelig produktion i gang.
Der skal dog lidt mere end en enkeltstående ordre på 25 kasser til for at der bruges ressourcer på test etc.

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

MadsAAA:
Men nu ved du jo ikke hvad jeg skal sende.  

Helt korrekt så ved jeg ikke hvad du skal sende, men det har jeg heller aldrig udtalt om.  Du må da virkeligt undskylde at jeg forsøger at hjælpe så du får den rigtige kasse!  Ivrigt kan jeg oplyse dig at skal du sende porcelæn har kassen ikke så stor betydning, som det at  bruge af det rigtige stødabsorberende materiale.  

Men når nu du er så klog hvorfor finder du så ikke bare en kasse selv din tåbe! 

  

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke se hvorfor du skal blive grov lige pludselig? Du kan tydeligvis ikke vejlede mig til den rigtige kasse, så lad vær med at meld dig ind i tråden. 
Har fået ganske fin vejledning af Kim, som ved hvad han snakker om. For det gør du jo tydeligvis ikke :) 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

MadsAAA:
Kan ikke se hvorfor du skal blive grov lige pludselig?

Bliver kun grov når du begynder at spille smart - med din kommentar om porcelæn!   Men til forskel fra hvad du tror så ved jeg ganske udmærket med snakker om, men over for sådan en ignorant som dig vill det jo være nyttesløst at snakke om:  kraft eller testliner, A, B, C ... flute  OSV   for du mener jo det er total ligegyldigt hvad kvalitet din kasse er lavet af!

 

 

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn Ravn Ravn :D :D
Hold dig nu bare væk fra tråden, da du intet godt bringer ;)  

Fra Gjerrild
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 52
Fra  FoodFreaks.dk Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Jeg kan se du allerede har søgt ved https://www.emballageservice.dk/

Jeg ved dog at du kan ringe til DS Smith der er bag sitet og de kan med garanti hjælpe dig Yes

Jeg har intet med firmaet at gøre, andet end jeg kører forbi fabrikken ugentligt :)

Besøg webshoppen www.FoodFreaks.dk

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan prøve at skrive til dem her: http://billigemballage.dk/

Det er der jeg køber mine papkasser, og de er sku gode til at hjælpe :)

Fra Hedehusene
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 35
Fra  Dania Emballage ApS Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange papkasser skal du bruge? 

Fra Birkerød
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Så lige denne debat på Amino. Leder efter papkasser med længde 180 cm og 120 cm - er det noget du kan klare? Og til rimelige priser? Kan jeg evt ringe til dig?

Hilsen

Julie

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 3 (23 indlæg)