Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pakkeporto sendt med Post Danmark Fra kun 33.33 Kr Med Smart Labels.dk Gratis Smart aftale, Gratis online forsendelses-system

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Smart Labels har indgået et samarbejde med Post Danmark om at give erhvervsdrivende mulighed for at sende billigere pakkepost.

Send dine pakker med Post Danmark fra kun 33.33 kr. Alle forsendelsespriser kan oplyses inde på www.smartlabels.dk

Få billig pakke priser fra dag 1. Uanset om du sender 1 pakke eller 100 pakker dagligt så tilbyder vi samme service, til samme pris for alle vores kunder.

For at komme igang med at sende billig pakkepost behøver du ikke en aftale med Post Danmark, men blot at oprette en gratis Smart aftale med os.

For de kunder som sender få pakker dagligt har vi udviklet et online-forsendelses system som er super brugervenligt og lige til at gå til. 

For de kunder som ønsker at få integreret et modul på deres webshop, så de kan udskrive flere pakkelabels samtidigt og automatisk har vi selvfølgelig også en skræddersyet løsning til.

Når du så er klar til at udskrive dine pakker er det eneste du behøver en helt almindelig printer og A4-papir for at udskrive en pakkelabel.

Der er selvfølgelig Track & Trace på alle forsendelser sendt med Smart Labels. På vores hjemmeside kan du og dine kunder få oplyst alle forsendelsesinformationer ved at indtaste pakkens forsendelsesnummer. 

Du modtager 1 gang hver måned en samlet faktura for alle dine forsendelser.

Nu til det den bedste del af hele lagkagen.

Vi mener oprindeligt og er fast besluttet på at vores produkt og servie skal komme til gavn for alle vores kunder. Til de som har indhentet priser hos os nok  har lagt mærke til så har vi helt vildt skæve priser.

Begrundelsen er at vi 1 gang genforhandler pakkepriser med Post Danmark og jo flere kunder vi har jo bedre priser får vi forhåbentligt, og det kommer så alle vores kunder til gavn. 

Vi ser frem til at byde flere kunder til og vi svare selvfølgelig på spørgsmål her på Amino og på henvendelser fra vores hjemmeside. 

Afslutningsvis vil jeg pointere at vores produkt og service ikke er rocket science eller et forsøg på at genopfinde den dybe tallerken, og vores hjemmeside design bære præg af at vi er i en opstarts fase men vi knokler hårdt og er målrettet på at tilbyde alle vores kunder en god service og forhåbentligvis en god besparelse på deres forsendelsesudgifter.

I tilfælde af at man selv har mere fordelagtige forsendelsespriser så er vi glade på jeres vegne, og vil pointere at vores priser er for alle som ser en besparelse og ønsker at benytte sig af vores system og service. Får man et bedre forsendelses priser imorgen så er man ikke tvunget af at bruge os da du KUN betaler for de pakker du sender.

God Aften og tak for rigtig mange gode indlæg til alle Aminoer

Med venlig hilsen 

Smart Labels

www.Smartlabels.dk

Support@SmartLabels.dk

Smart Labels – Vi gør det SMART! For din skyld

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der var jer som havde stjålet tekster fra et lignende firma, var det ikke? Er i blevet mere seriøse siden eller hvordan skal man som kunde kunne sikre sig, at man gør forretning med en seriøs virksomhed?

http://www.amino.dk/forums/t/241938.aspx 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Arne Graversen.

Vi har selvfølgelig beklaget situationen dengang til vores kollega på markedet og er kommet videre.

Vi ser os selv som en seriøs virksomhed som tager vores kunder og vores egen service alvorligt.

Men man lære vel af sine fejl som iværksætter og jeg syntes at man skal gå ind og læse om vores service på vores hjemmeside og forhåbentligt få dannet sig sit eget indtryk af os som virksomhed.

Med venlig hilsen 

Smart Labels

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Smart Labels:

Hej Arne Graversen.

Vi har selvfølgelig beklaget situationen dengang til vores kollega på markedet og er kommet videre.

Vi ser os selv som en seriøs virksomhed som tager vores kunder og vores egen service alvorligt.

Men man lære vel af sine fejl som iværksætter og jeg syntes at man skal gå ind og læse om vores service på vores hjemmeside og forhåbentligt få dannet sig sit eget indtryk af os som virksomhed.

Med venlig hilsen 

Smart Labels

I har beklaget situationen, det er korrekt. Hvad jeg kunne tænke mig at vide, hvilket i på intet tidspunkt har været åbne omkring, hvordan situationen kunne opstå. Det siger sig vel selv, at det forekommer dybt useriøst at kopiere direkte fra en konkurrent?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Arne G.

Situationen kunne opstå ved at man som iværksætter med lidt for meget krudt i røven gerne vil for hurtigt frem, og en tekst forfatter som vi dengang fik hyret fandt inspiration hos en kollega og det er så det vi har beklaget. 

Vi tog det dengang seriøst og rettede på fejlen og vi tager ansvar for alt hvad vedrøre vores virksomhed. 

Vi er selvfølgelig åbne omkring alt hvad som vedrøre vores virksomhed og vi er glade for at du spørger ind til en problemstilling som vi tidligere har været ude for, for der skal ikke herske nogen tvivl omkring at vi tager vores kunder og virksomhed seriøst.

Med venlig hilsen

Smart Labels.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Arne G.:
Hvad jeg kunne tænke mig at vide, hvilket i på intet (...)

Mon ikke Smartlabels har fået bank nok for den fadæse nu.
Lad dog være med at forstyrre deres tilbudstråd.
Jeg er sikker på, at du får fine svar, hvis du ringer og spørger - og hvis du ikke er tilfreds med de svar, du får, kan du jo bare lade være med at handle med dem. 

Hans 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

Hans Stokholm Kjer:

Arne G.:
Hvad jeg kunne tænke mig at vide, hvilket i på intet (...)

Mon ikke Smartlabels har fået bank nok for den fadæse nu.
Lad dog være med at forstyrre deres tilbudstråd.
Jeg er sikker på, at du får fine svar, hvis du ringer og spørger - og hvis du ikke er tilfreds med de svar, du får, kan du jo bare lade være med at handle med dem. 

Hans 

Det er jo ganske heldigt, at jeg selv afgør hvordan jeg forholder mig og hvordan ikke. Kan en virksomhed ikke tåle kritik og håndtere den, som jeg faktisk anerkende virksomheden for at gøre i denne tråd, så står det skidt til.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Arne G.:
Kan en virksomhed ikke tåle kritik og håndtere den, som jeg faktisk anerkende virksomheden for at gøre i denne tråd, så står det skidt til.

Helt enig. Og en diskussion af dette hører hjemme i en tråd om dette og ikke i en tråd, hvor virksomheden giver et tilbud.
Du påstår, at du anerkender deres håndtering af situationen, men du insinuerer, at de ikke er seriøse i en tilbudstråd.
Det er efter min mening ikke i orden. Efter min mening burde du lade virksomheden passe deres arbejde i stedet for at forstyrre dem med upassende henvisninger til gamle fejl, som de har erkendt og rettet.

Håber, det stopper her.

Venlig hilsen

Hans 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Arne G.:

I har beklaget situationen, det er korrekt. Hvad jeg kunne tænke mig at vide, hvilket i på intet tidspunkt har været åbne omkring, hvordan situationen kunne opstå. Det siger sig vel selv, at det forekommer dybt useriøst at kopiere direkte fra en konkurrent?

Nu spørger jeg sikkert dumt, men hva forventer du de svare? De ved godt, at de har lavet en kæmpe brøler, og de har sikkert også betalt prisen for fejlen...

Hvis du vidste, hvilke firmaer jeg har rådgivet/kørt sager imod for krænkelser af ophavsretten, så ville rigtig mange større og store firmaer i din optik være useriøse. Men alle kan lave en fejl, og når man har taget straffen og betalt, så er alle kommet videre. En kopiering er og bliver bare den hurtige løsning, men de har hverken snydt nogen eller dræbt nogen, så ro på med hetzen...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)