Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo tilbud til dig med store ambitioner og små penge

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har lidt ekstra tid her i resten af januar måned og vil derfor bruge denne tid på at hjælpe nogle af jer og give lidt tilbage for alt det i har givet til mig.

For 5 år siden blev jeg interesseret i logoer og alt det arbejde der lå bag, jeg fandt Amino og begyndte at lave et par logoer gratis til dem der nu lige havde brug for dem, jeg fik stor ros for mine logoer og begyndte at tage 200 kr. pr. logo - jeg fik blod på tanden da jeg begyndte at se at jeg jo faktisk kunne tjene penge på det her jeg bare lavede "for sjov" og det motiverede mig til at øve og øve og øve. 

I dag sidder jeg på et af de store reklamebureauer i Danmark med en masse internationale kunder og det der engang startede for sjov er nu blevet mit fuldtidsjob.

1250 kr. + moms pr. logo. (For at undgå ventetider så begrænser jeg tilbudet til de 5 hurtigste henvendelser)

- Jeg kan både lave det efter dine ønsker og forslag eller jeg kan give mit bud på hvordan det kunne laves.

- Ubegrænset korrektur, er du ikke tilfreds er det min skyld og du skal derfor ikke betale noget som helst.

- Leveres i alle ønskede formater og er selvfølgelig lavet i vektorformat. http://en.wikipedia.org/wiki/Vector_graphics

- Første udkast leveres indenfor 2 døgn.

Her er et par referencer (husk: Det er ikke disse logoer jeg har til salg)

6237.referencer.pdf

Kontakt mig på: bertil.boisen@mail.com

Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik kun 2 henvendelser på tilbudet, det må jo betyde at det ikke er godt nok.

Prisen er nu: 1000 kr. + moms pr. logo. (Betaling sker først når logoet er færdig og godkendt)

(De to kunder får selvfølgeligt også deres logo til denne pris)

Hvis i har nogle spørgsmål, så skyd løs!

Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er stadig 2 pladser ledig!

Normalprisen for et logo lavet af mig er 2500 kr. + moms

1000 kr. + moms folkens!

Husk at se referencer, linket er i den indledende tekst.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jan 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Og du er overbevist om, at du kan imponere mig? Du må gerne sende mig en privatbesked, så kan du høre nærmere om opgaven.

Vh. Jan
Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan:
Og du er overbevist om, at du kan imponere mig? Du må gerne sende mig en privatbesked, så kan du høre nærmere om opgaven.

Vh. Jan

100%

- Hvis jeg ikke imponerer dig skal du ikke betale så meget som 50 øre og der er ingen sure miner fra min side.

Har sendt dig en privatbesked.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jan 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har nu fået udviklet et logo fra Bertil, og sikke et flot ét. Jeg har tidligere haft kontakt, til andre designere med denne opgave - Men hvor selve arbejdsprocessen ikke har været tilfredsstillende. Jeg gav Bertil en chance for at imponerer mig og det var uden tvivl et godt valg. Bertil er ekstremt passioneret og engageret i hans arbejde. Han arbejder hurtigt og er utrolig kreativ. Jeg giver hermed mine bedste anbefalinger til denne unge talentfulde mand. Hvis man står og mangler en ny identitet til sin virksomhed, så bør man give Bertil en chance for, at komme med et par udkast.

Jeg har ihvertfald fundet min fremtidige designer og fremadrettet bliver alle mine grafiske opgaver leveret til Bertil.

Uden tvivl en verdensmand. Jeg kunne forstå at han havde én plads tilbage, af hans tilbud. Derfor; Grib chancen...

Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Jan :)

Ja, én "plads" tilbage folkens, normalprisen er 2500 kr.+ moms

- Skriv her i tråden, send mig en privat besked eller send mig en mail på mailadressen i starten af tråden, så tager vi den derfra.

Hvis du ikke er tilfreds koster det dig ikke noget.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)