Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du sælge mere online? Starte nyt eller optimere eksisterende

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Dec 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er interesseret i at indgå et partnerskab med dig, som har en god plan/et eksisterende firma eller dig, som allerede er i gang, men har brug for et boost. Min interesse ligger i at vi kører det sammen og begge går all-in. Jeg er ikke blot din marketing mand.

Mine spidskompetencer er marketing, at øge salg online og virksomhedsdrift. Jeg har sørget for at rigtig mange firmaer i dag får mange flere henvendelser end de gjorde tidligere. Samtidig har jeg også brandet diverse koncepter, firmaer samt haft eget firma.

Det vigtigste for mig er at fokus er på et marked med lav/middel konkurrence med et fornuftigt potentiale og så skal kemien selvfølglig være i orden. For at komme med et eksempel, så synes jeg ikke vi skal prøve udkonkurrere Gillette, men hvis du er jordemoder, hestetræner, tøj designer eller noget tredje, så lad os give den gas sammen.

Har du noget du vil starte eller noget eksisterende, som skal optimeres?

Fyr løs med spørgsmål og tøv ikke med at klikke ind på min profil og sende en privat besked, hvis du foretrækker dette.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg hører gerne fra dig, hvis du kan hjælpe med at booste antal henvendelser jeg får i forbindelse med optimering af regneark.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

JLAJLA:

Jeg har sørget for at rigtig mange firmaer i dag får mange flere henvendelser end de gjorde tidligere. Samtidig har jeg også brandet diverse koncepter, firmaer samt haft eget firma.

Frisk indlæg, men hvis du ønsker blot at modtage en smule seriøse svar, så bør du nævne nogle referencer.

Tilmeldt 3. Dec 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Juhl Jakobsen:

Frisk indlæg, men hvis du ønsker blot at modtage en smule seriøse svar, så bør du nævne nogle referencer.

Hej Andreas
Tak for din feedback og du har ret. Jeg vil dog nævne at jeg har fået seriøse privat beskeder her på Amino og også på Facebook, hvor jeg har annonceret med bl.a. denne tråd.
Jeg vil hellere gøre det konkret for de interesserede ved at fortælle hvad der bør gøres med eksempler. For der er forskel på at være tandlæge og have en webshop.
Af hensyn til kunder, så vil jeg ikke vise referencer her.
Men nogle af mine resultater er Facebook opslagsinteraktioner helt ned til 5 øre stykket for informationskampagner og flerdobling af både besøg og henvendelser på erhvervshjemmesider. Noget som mine kunder har været meget tilfredse med.
Jeg er i fuldtidsjob lidt endnu, så derfor fremstår jeg ikke med navn, men dem der skriver får selvfølgelig ren besked og jeg mødes selvfølgelig gerne for en uforpligtende snak Smile
Tilmeldt 3. Dec 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

GrN.dk - Logistik og regneark:

Hej.

Jeg hører gerne fra dig, hvis du kan hjælpe med at booste antal henvendelser jeg får i forbindelse med optimering af regneark.

VH. GrN.dk

Tak for dit indlæg.

Jeg har smidt dig en privat besked Yes

Tilmeldt 3. Dec 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Andreas Juhl Jakobsen:

Frisk indlæg, men hvis du ønsker blot at modtage en smule seriøse svar, så bør du nævne nogle referencer.

Igen tak for din feedback Andreas. Jeg har nu vedhæftet statistik for organiske (gratis) søgemaskinebesøg for diverse hjemmesider og webshops.
Der er statistik for dette:
- Webshop med havemaskiner
- Webshop med lamper
- Webshop med brændsel
- Hjemmeside for behandler
- Eget projekt med hjemmeside, som gik fra 0 til 2000 gratis søgemaskinebesøg på få måneder. Konkurrenter i søgeresultater var eb.dk, bt.dk m.fl.
- Hjemmeside med internationalt fokus
- Hjemmeside - hundepension (både gratis søgemaskinebesøg og Google Places besøg)
- Hjemmeside - restaurant
Der er selvfølgelig også arbejdet med fokus på flere henvendelser/salg, men det giver ikke mening at vedhæfte uden at I kender til de konkrete sider. Lad os tage den privat, hvis I vil vide hvad jeg kan gøre for flere salg/henvendelser på jeres nuværende eller kommende projekt.
God læselyst Smile
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)