Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket affliate marketing er bedst som partner

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Som privatperson duer det kun hvis det er hobby virksomhed. Driver du siden for at tjene penge skal den registreres som virksomhed.

Du skal selv lægge 25 % moms oven i det beløb du får. - Du skal dog kun momsregistreres hvis du regner med at tjene over 50.000 kr. på et år.

 

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Källstrøm:
Du skal selv lægge 25 % moms oven i det beløb du får. - Du skal dog kun momsregistreres hvis du regner med at tjene over 50.000 kr. på et år.

Med hensyn til moms kommer det an på, hvem du bruger. Hos f.eks. Partner-ads får du udbetalt dine penge inkl. moms, så her må du for guds skyld ikke selv lægge 25 pct. oveni. Hvis man bruger et udenlandsk firma, forholder det sig anderledes.

Jeg kan desuden anbefale Zanox, dem har jeg haft gode erfaringer med. Jeg har ikke lavet det vilde hos Partner-ads, men de virker virkelig gode.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis:
Google adsense har været meget anbefalet, men jeg synes det er nogle ret irrelevante annoncer der er begyndt at dukke op (date en lækker filipiner - klik her),

Du skal så lige tænke på, at Google AdSense og nævnte programmer som partner-ads og de andre er forskellige ting. AdSense viser reklamer ud fra hvad den besøgende tidligere har besøgt, og hvad Googles algoritmer mener giver bedst CTR for dig.

Programmer som Partner-Ads fx, har anden setup. Alt er manuelt og istedet for at få et eller andet pr klik (kan være 10 øre, 20 kroner eller mere fra AdSense), får du måske kun 1 krone pr klik (hvis så meget) eller et fast beløb pr lead eller procenter pr salg. Så vinklen er helt forskellig. Så vidt jeg ved, får man også lidt fra AdSense pr 1000 visning, det gør man ikke fra de andre programmer.

At du så får vist en fræk filipiner, kan betyde at du måske har bsøgt nogen sjove sider og en cookie fortæller adsensen at hey, det lige noget for dig ;) (eller andre ting der spiller ind).

Selv får jeg meget kamera udstyr vist, fordi jeg besøger den slags sider.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Källstrøm:
Du skal selv lægge 25 % moms oven i det beløb du får. - Du skal dog kun momsregistreres hvis du regner med at tjene over 50.000 kr. på et år.

Omsætte, ikke tjene. Stor forskel. :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)