Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket affliate marketing er bedst som partner

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 21. Jul 11
Indlæg ialt: 75
Fra  Freerun Denmark Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Er der nogen der har gode erfaring med affliate marketing?
Jeg tænker det i flere sammenhænge, men alle som partner og ikke som annoncør.

Google adsense har været meget anbefalet, men jeg synes det er nogle ret irrelevante annoncer der er begyndt at dukke op (date en lækker filipiner - klik her), og så virker det ikke rigtigt med et script jeg bruger på et af mine projekter.

Er der andet der kan anbefales? evt. noget der virker med wordpress og hvor man ikke hele tiden skal ind og udvælge annoncer.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil personligt sige, at det kommer helt an på nichen. Hvilken niche er der tale om?

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Den bedste partner er vel den som har teamet op med de annoncører som du vil reklamere for. Som Jacob skriver, find partneren ud fra nichen. Jeg har beskrevet to af dem jeg samarbejder med her: http://www.mronline.dk/ressourcer#affiliate

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Partner-Ads er meget hjælpsomme og henvender sig til forskellige virksomhedsprofiler, hvilket gør at der er mange forskellige annoncører. De har også meget information liggende, så det er nemt at gribe an.

EuroAds og AdService er et par af de meget store spillere i branchen og har mange større kampagner. Der er god service og godt materiale.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er tilmeldt 7 forskellige.
Dette skyldes at hver enkelt kun har et par annoncer jeg er interesseret i. Nogle af dem har de samme, men har forskellige priser på dem - Og så er det jo smart at kunne vælge den, man får mest for :D
Bruger Euroads, partnerads, adservice, Smartresponse, netbooster, digital advisor & TradeTracker.. :) Tradedoubler har jeg ikke brugt noget fra endnu - (Har hørt de ikke udbetaler rettidigt, det samme med Tradetracker :)

Det kan desuden betale sig at sprede sin risiko, idet de først udbetaler pengene efter løbende mdr. + 45 dage mange af dem, samt først når de har fået pengene ind fra virksomhederne.

Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger partner ads og adservice på mine projekter, og der har aldrig været nogle problemer med udbetalingen. Og som flere skriver har de begge en god support.

Køb kunst til lavpris!

BILLIGE MALERIER ONLINE!

Fra Køge
Tilmeldt 21. Jul 11
Indlæg ialt: 75
Fra  Freerun Denmark Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for alle svarende.

Det jeg synes er genialt med google adsense, som de andre mangler, er at man kan nøjes med et stykke kode på alle sine sider.

Jeg har brugt partner ads og var mega træt af, hele tiden at skulle rette annoncerne hver gang de udløb..
Findes der ikke en måde at komme udover dette?

Det tager mere tid end det er værd for mig... 

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis:

tak for alle svarende.

Det jeg synes er genialt med google adsense, som de andre mangler, er at man kan nøjes med et stykke kode på alle sine sider.

Jeg har brugt partner ads og var mega træt af, hele tiden at skulle rette annoncerne hver gang de udløb..
Findes der ikke en måde at komme udover dette?

Det tager mere tid end det er værd for mig... 

Du kan jo oprette en bannerrotation hos PartnerAds og indsætte denne kode. Så kan du skifte bannerne ud hos ParnerAds. Du kommer dog ikke udenom at ved Affiliate er der mere vedligeholdelsesarbejde end der er ved Adsense. 

http://www.partner-ads.com/dk/rotation.php 

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare husk på at der er mange der kaster sig over affiliate marketing fordi de øjner passiv (arbejdsfri) indkomst og tror det ikke er et arbejde. Men det ER et arbejde.

Fra Køge
Tilmeldt 21. Jul 11
Indlæg ialt: 75
Fra  Freerun Denmark Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for alle svarene...

er der i øvrigt nogen der ved hvordan man skal forholde sig i forhold til moms og skat osv.?

som privatperson angiver man det vel bare som indkomst som normalt.

Men som virksomhed?
Får man en faktura og hvad skal man i forhold til moms? Der skal vel en 25 % salgsmoms oveni? 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)