Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop der får folk til at blive på siden

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer 

Jeg er igang med at få lavet min webshop som skal sælge håndlavet smykker. Er der nogen der har ideer til hvad man kan gøre så webshoppen ser mere interessant ud, så folk bliver på siden.

Hilsen Daniel

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Daniel

Det er simpelt (og så alligevel meget svært) - sørg for at give dine besøgende noget content der er relevant og interessant for dem når de kommer ind på din side, så skal de nok blive hængende. Efter min erfaring er det den bedste måde, det kan godt være at man altid kan optimere med diverse tricks (det kan man som regel ofte) men det eneste rigtigt holdbare er relevant content.

I dit tilfælde med håndlavede smykker kunne det måske være noget om historien bag smykkerne, hvordan de blivet lavet, materialer osv osv

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

En kort og lækker video, så folk får lyst til at se mere på siden. :)

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Har du en ide til en video? Det er jo smykker ved ikke rigtig hvordan og hvorledes?

Hilsen Daniel

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel 

Det er en meget bredt spørgsmål, da der er tusindvis af faktorer der kan forbedres i forhold til dette. Jeg vil dog sige at du til en start skal forsøge at få webshoppen til at stemme overens med de forventinger som du kommunikerer i din markedsføring. Dermed sikre du dig at dine besøgende finder hvad de leder efter = de bliver længere på din webshoppen. 

Også et tillægsspørgsmål: Er det altid et succeskriterie at besøgende bliver lang tid på webshoppen? Hvis et køb kan gennemføres på 2 minutter, så er det vel fordelagtigt at få dem hurtigt til at tage beslutningen. Blot til eftertanke :-) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)