Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dedikeret server - spil server

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Værløse
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens!

Mig og en kamerart skal bruge en dedikeret server til at hoste nogle spil til et par danske community.

Vi har mulighed for at skaffe en server selv, en Dell Poweredge 2900III, men syntes ikke rigtigt at der er nogle steder vi kan få sat den ind, uden at det nærmest koster kisten desværre, ellers skal man leje et helt rack skab.

Men det jeg aller helst vil er bare at leje en dedikeret server hos en udbyder, men syntes ikke at jeg kan finde nogle hvor at man må hoste spil grundet DDoS-angreb. 

Så mit håb var at der var nogle her inde som evt. kender nogle steder, eller evt. selv har et sted som kan komme med et tilbud. :-)

Vi snakker i prisklassen 1-1500kr pr. måned

Mvh
Mathias 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Har I kigget på amazon game hosting http://aws.amazon.com/game-hosting/  -  Jeg benytter selv AWS, dog ikke til spil, det virker ganske fint og er til at betale -  og så er i fri for at skulle rode med en fysisk Dell server selv

//Morten

Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Værløse
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

LJ-Date er ikke en mulighed.

Der ud over skal den helst være lokaliseret i DK

Fra København
Tilmeldt 25. Dec 14
Indlæg ialt: 75
Fra  Universe of Games Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis penge ikke er et problem, kan du prøve at høre DanDomain Smile

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Syswatch Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Vi har eget hosting center, og kan muligvis lave en dedikeret server til dig, hvis jeg får lidt mere information på hvad den skal køre osv.
Du skal være velkommen til at fremsende lidt mere info: ja@goh.dk og så kan vi tage den derfra, og se om det er noget vi vil have ind i vores setup.

Med Venlig Hilsen

Jesper Andersen
Gohosting.dk 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)