Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobilepay på webshops ?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 30. Jun 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg syntes næsten aldrig man ser webshops modtage betaling via mobilepay. But why ???

Mange hilsner
Emil

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har hele tiden været låst som test version til 10-15 shops - efter frigivelse vil jeg TRO en del dels ser problem i at det jo i webshop version kører som en kortindløser  og derfor tager gebyr for kreditkort som mange andre der kun tager f.eks. master card - og - ikke heller kan tage visa kort (og heller ikke bruge visadel af visadankort)

nok til dels derfor - Jeg ved jeg lagde link til mobilepay reglerne som nu gælder for online - nederst i denne sag om BETALINGSLØSNINGER - nede i afsnittet om mobilepay og swift

vh John Hannover  

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Jun 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar John :-)
Men er det ikke så såre simpelthen som at man bare kan skrive at man modtager mobilepay og så er den ude af verden ?
Ved bestilling på webshoppen afsender kunden XXX kroner via mobilepay og kort tid efter er de på vores konto.
Er det ikke fuldt ud lige så lovligt at modtage betaling på den måde ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet det hos Thansen.dk! det fungere lækkert, simpelt og hurtigt!

John.  Jeg har stillet dig et spørgesmål i din artkel. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mihammed:
John.  Jeg har stillet dig et spørgesmål i din artkel. 
og jeg har besvaret det der

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg ved er MobilePay til webshops stadig på et teststadie - jeg tror det hedder MobilePay Online.

Men der er ingen tvivl om at mobilbetaling vil få en større betydning fremover. MobilePay er jo allerede temmelig udbredt ude på markeder i dag. 

Man kunne teoretisk set selvfølgelig modtage betaling via sit private MobilePay i dag, men ved ikke lige om det lever op til MobilePays betingelser.

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas peter Høgfeldt Andersen:
Man kunne teoretisk set selvfølgelig modtage betaling via sit private MobilePay i dag, men ved ikke lige om det lever op til MobilePays betingelser.
klart nej - de har forbud mod brug af det hvis ikke det er erhvervsløsning og for webshops - online løsning

I det hele taget skal man aldrig bruge CPR baserede løsninger til betaling for sit CVR - det kræver erhvervsaftale - selv for f.eks.paypal da de jo har pligt til at kontrollere bruger er korrekt  og forbrugeren lige så til at kunne sikre at betaling sker til virksomheden og - for selskaber kunne det gi "katastrofe" da pengene så kunne gå ind på privat ejet konto (går ud fra mobilpay og alle andre automatisk sørger for erhvervsløsning til CVR tilknyttet konto

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Andreas peter Høgfeldt Andersen:
Man kunne teoretisk set selvfølgelig modtage betaling via sit private MobilePay i dag, men ved ikke lige om det lever op til MobilePays betingelser.
klart nej - de har forbud mod brug af det hvis ikke det er erhvervsløsning og for webshops - online løsning

Du har ret, der står i betingelserne at det private ikke må anvendes til erhvervsmæssige formål. Man kan så sige det ligger lidt på grænsen, med alt den mobilepay aktivitet der foregår ude på markederne rundt omkring. 

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Fra Køge
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 201
Fra  http://www.Martinskallerup.dk Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mobilepay bliver drevet i samarbejde med DIBS som står får transaktionerne. De har 10-15 pilotkunder kørende med bl.a. Thansen som det er skrevet. Der går ikke lang tid før at det bliver muligt at modtage med mobilepay online: http://www.dibs.dk/mobilepay

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)