Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design til simpel WordPress woocommerce site

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!
Jeg har fået opbygget en mindre forretning via Facebook og jeg syntes nu det er på tide at gå rigtigt "i luften", så i den sammenhæng leder jeg efter en som vil lave en simpel hjemmeside i WordPress til billige penge :)

Jeg sælger interaktive coins til spillet Fifa og i den sammenhæng skal siden gerne ligne lidt en fodbold slags side, hvis man kan sige det sådan :)

Forsiden skal være simpel hvor man skal kunne vælge enten Xbox eller Playstation. Når man så klikker på det ene eller det andet skal man komme ind til hvor man bestiller produktet. Der skal være et felt hvor man kan indtaste det antal coins man ønsker at købe og så skal der være en slags "informations firkant" hvor man skal indtaste de forskellige oplysninger som nu behøves. Det skal altså være en slags række af felter man udfylder som kunne se sådan ud:

Start pris: 2500
Køb nu pris: 200000
Spillernavn: Bendtner
Rating: 75
Klub navn: villa fc
Auktions tid: 3 dage
Kontrakt: 7
Fitness: 99

Det skal i bund og grund være det eneste som skal laves, når så de oplysninger er udfyldt og man har valgt det antal coins man vil købe, i dette tilfælde 200.000, skal den gå til betalings siden hvor man skal kunne betale med PayPal (til at starte med, andre betalings løsninger er i planerne).
Det skal i bund og grund være det som så skal laves, det eneste "ekstra" der skal være er et eventuelt link til Facebook siden og så en live chat, gerne zopim da det kendes. Eventuelt en rubrik i siden som siger åbningstider og leveringstid :)

Skal lige tilføje at der meget gerne også må være en valuta funktion så folk kan se priserne i forskellige udenlandske valuta.
Er der noget der har et bud på hvad dette ville koste eller lignende? :)
Med venlig hilsen
Casper :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Jeg kan se du har lagt opgaven op på Amino Freelance, hvorigennem jeg har budt på opgaven. Du er velkommen til at ringe eller skrive hvis du måtte have brug for at få besvaret nogle generelle spørgsmål i forhold til det at drive en webshop. Det er altid gratis at sprøge :-) 

God aften. 

Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hejsa. Tak for jeres tilbud men det er lige i overkanten tager i betragtning af midlerne til rådighed samt tilsvarende tilbud :)
Men tak for interessen!
Med venlig hilsen
Casper Nielsen
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

capperhn:
Hejsa. Tak for jeres tilbud men det er lige i overkanten tager i betragtning af midlerne til rådighed samt tilsvarende tilbud :)
Men tak for interessen!
Med venlig hilsen
Casper Nielsen

Helt fint, det skal passe sammen i alle led :-) 

Held og lykke med projektet.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)