Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Svindel med salg på webshop!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John! 

Mange tak for det uddybet svar. Jeg har valgt at tage situationen til en genovervejelse. Men jeg finder det nu stadig ret usandsynligt at en hjemmeside med 56.000 likes ikke omsætter for mere end de 50.000 inden for en 12 måneders periode.

Jeg må vel bare afvente situationen, og eventuelt undersøge dem lidt mere. Men endnu engang takker jeg for det fremragende svar:)

Mvh Morten  

Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael. 

Nej det er dog ikke fordi jeg plejer at anmelde alt(har aldrig anmeldt nogen). Jeg finder det bare en anelse besynderligt at en hjemmeside, med tilhørende facebookside med 56.000 likes, ikke formår at omsætte for 50.000 på et år. Det er det der vækker min mistanke. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Et like siger jo ikke andet, end at der har været 56.000 og trykket helt uforpligtende på en knap - det kan for den sags skyld være købte likes. Lad nu værne med at ligge for meget i de likes, det har folk en kedelig tendens til :)

Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg fuldstændig bevidst om. Men hvis vi som udgangspunkt siger at han ikke svindler, hvilket en del herinde mener, så må vi jo også gå udfra at det er reelle ”likes.” Men et like siger også er der har været 56.000 personer inde på din facebookside, og kigge på de produkter som tilbydes(i form af reklamation på facebook). 

Alt jeg siger er bare at jeg finder det svært at tro på, at hans omsætning ligger på under 50.000, når hans billigste produkt koster 500 kr, taget i betragtning til den facebookside han har:)

Men jeg har også valgt genoverveje situationen, og er langt fra sikker på at han svindler med noget:)  

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Morten.

Personligt ville jeg lade det ligge og koncentrere mig om min egne forretning.
Hvis jeg skulle anmelde nogle ville jeg aldrig blive færdig da halvdelen herinde er uden CVR.
Mens jeg skulle undersøge om de er reelle eller ej ville jeg miste en del kunder fordi jeg brugte mig dyrebare tid på ligegyldig ting for mig.
Er ikke engang sikker på det ville varme nogle steder at rode rundt i andre private sager.

Nu siger jeg kun hvad jeg ville gøre uden forhåbentlig at genere nogle.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Arne skriver så husk lige muligheden for at det er købte likes. Der er mange som benytter sig af den mulighed, fordi det i farten ser smart ud med en masse fans. 

Der er mange sider med adskillige tusinde fans, som pudsigt nok aldrig får liket, kommenteret eller delt et opslag. Hvorfor mon. Smile

Jeg er dog overordnet enig med Firmaconnect. Overvej om din tid ikke er bedre brugt andet steds. Jeg tror det!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)