Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg sælge

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jan 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle. Jeg er en 14 årig dreng som godt vil starte en webshop men ved ikke hvad jeg skal sælge. Hvad synes i jeg skal sælge? Jeg har set mange skrive man skal sælge det der intereser en, men har stadig ingen ide om hvad jeg skal sælge.
Hilsen Lasse

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mit bedste råd er at du vælger et område med lav konkurrence og inden for et område, som er ikke er alt for nemt at starte op. Drop f.eks. ting alle kan bestille fra Kina.

Og så skriv 5 ting, som du interesserer dig for. Ellers kan ingen vide hvad, der interesserer dig.

Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du bare vil i gang kan du Google varepartier. Så kommer der en masse blandet frem. Så kam du finde lidt inspiration der. Jeg går også ud fra du vil rimeligt billigt i gang. Dvs. jeg går ikke ud fra du har det helt vilde budget.

Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Synes altid de her debatter er en smule håbløse.

Hvis du bare vil sælge noget, for at sælge det, men er fløjtende ligeglad med hvad det er, siger min erfaring mig at du er bagud på point. Brænder du ikke 100% for dine produkter risikerer du også at køre surt i dem.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Birk1986:

Synes altid de her debatter er en smule håbløse.

Hvis du bare vil sælge noget, for at sælge det, men er fløjtende ligeglad med hvad det er, siger min erfaring mig at du er bagud på point. Brænder du ikke 100% for dine produkter risikerer du også at køre surt i dem.

 Der er heldigvis plads til at være uenig :)

Jeg synes det er vigtigere med godt købmandsskab, finde "huller" i markedet mv. - end om produktet lige er din hovedinteresse.

Interesse for selve købmandsskabet, og det at drive en lønsom virksomhed er drivkraft for mange.

Tilmeldt 10. Jan 15
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal sælge dig selv.

Det gør du ved at finde noget du brænder for, uden at i første omgang tænke på om det giver mønt i lommen.

Så prøver du finde ud af om det er muligt, hvad koster det at få hjem på dit kammer, hvad tager andre for det.

Hvad koster det pr. måned at drive forretningen og har du råd til betale det, ellers må du gå med aviser for dække omkostningerne i starten.

Så find ud af hvor lang tid gider du give det en chance, hvis du skal gå med aviser i 5 timer om ugen for betale dine omkostninger.

Lav en plan.

Første skridt er så afgjort ikke bare spørge andre, men finde på noget selv, google lidt, f.eks her på aminos søgefelt.

Så mange på din alder har skrevet her ; Jeg vil gerne tjene mange penge, hvordan gør jeg ? og hvorfor skulle familiefaren give sine guldkorn væk ?

Op af sofaen, ud og få lidt luft og blive inspireret, så er her sikkert hjælp at hente hvis du er lidt mere specifik .

Held og lykke knægt.

Tilmeldt 13. Jan 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for kommentaren og de gode ideer

Fra Brabrand
Tilmeldt 8. Dec 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse
Har du en e-mail jeg må kontakte dig på?

Tilmeldt 13. Jan 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

ja det har jeg den heder Lbauer2011@hotmail.com

Tilmeldt 16. Jan 15
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du også kontakte mig på lukas@specht.dk :) 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)