Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få en GRATIS PRESTASHOP, blot betal for diverse addons

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 10. Jan 15
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

GRATIS PRESTASHOP

Har du lyst til at få en GRATIS Prestashop ?

Jeg vil gerne lave en Prestashop til dig, incl 4 billeder i slider, hvis du vil købe og nogle addons for ca. 4.000.- dkk

Det er addons for bl.a. :

SEO

Footer

Slider

MegaMenu bar

Check out

POP UP

Listen er lang, du kan også få :

Du er velkommen til komme med forslag selv, fra f.eks http://addons.prestashop.com/ eller andre addon sider. Det kan vi altid snakke om over Skype.

Du får en super fed shop “gratis", hvor du blot skal betale for de ekstra feature, dem får du til samme pris jeg giver for dem (regning følger fra leverandør)

Jeg får muligheden for at teste nogle gennemprøvede addons og lave en supershop.

Det vil tage en god uge at lave shoppen, måske to.

Jeg lægger gerne 10-20 produkter ind for dig og skal nok også lave attributer indenfor rimelighedens grænse.

Du får ingen regning, da det er gratis, men kan naturligvis trække addons fra da der kommer en direkte regning derfra.

Du skal naturligvis selv sørge for domæne, host osv, men jeg tilslutter naturligvis enhver form for betalingsform du ønsker gratis.

Du får en kørerklar shop fra A til Z og kender du ikke Prestashop, sætter vi os sammen en søndag 1-3 timer hvor jeg kan vise dig hvordan det virker (rimelig nemt)

Jeg skal nok indenfor rimelighedens grænser hjælpe, hvis du får problemer de første pr. måneder, men forvent ikke 24/7 service, dog normalt inden næste dag, men du skal ikke skrive af bar dovenhed, fordi du ikke lige gider undersøge hvordan man ændre en pris e.l.

Shoppen er DIN og INGEN andres, du har som den eneste adgang til alle filer og kan på senere tidspunkt bede enhver om update, ændringer osv osv, eller naturligvis selv lave det.

Du hoster selv hos f.eks Meebox og er ejer via Dk-hostmaster

Smid din mail her og jeg kontakter dig.

Hilsen

Lars

PS. - Har du andre addons er du velkommen, da jeg vil bare gerne lave en Prestashop ud over det sædvanlige fyldt med lækre addons.

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Smart online lektiebog til folkeskoler

Tilmeldt 10. Jan 15
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Jan 15
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det svare lidt til hvis en mekaniker godt gad pimpe din bil gratis, fordi han godt kunne tænke sig lave en super pimp bil, men han ikke selv kunne bruge eller havde råd til.

Jeg gider ikke lave en shop gratis uden er bliver rigtig rigtig lækker med "alt" hvad den kan trække af pips / addons

Tilmeldt 10. Jan 15
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilbuddet røg lige af fordi jeg ikke var PLUS medlem.

Tilmeldt 10. Jan 15
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver lige igen, for at skære det helt ud i pap. Da jeg er Presta tosse og har lidt tid til overs den næste tid, vil jeg gerne KVIT & FRIT designe en UNIK PRESTASHOP til dig, det eneste jeg beder dig om er at købe nogle moduler til den, så jeg kan nørde med den.

Din shop er færdig på ca. 2 uger

Du skal blot købe nogle moduler til shoppen, der er rigtig mange fede som løfter din shop ud over det normale, da de fleste ikke køber den slags. Der er intet krav hvilke du køber, men vi snakker sammen om hvilke der kunne være gode for din shop. Du køber direkte de addons vi nu beslutter os for og kan derved trække det fulde beløb fra.

Du skal regne med købe for ca. 3-4000.- kr. men husk ALT ANDET er GRATIS og derved spare du mindst 5.000.- kr.

Jeg vil undervise dig i selve shoppen, samt lægge de første vare samt varevarianter ind. Du kan sågar få den lavet i flere sprog, der er ingen grænser da jeg blot vil lave en SHOP UD OVER DET SÆDVANLIGE.

Desuden giver jeg dig gratis support indenfor rimelighedens grænse og du er når shoppen er færdig ikke afhængig af mig eller andre, da det er open source.

Du og KUN du har adgang til ALLE filer. Det er DIN SHOP.

Husk du skal købe domæne, host samt eventuelt betalingsløsning, men det skal jeg nok hjælpe med, ellers er her masser af gode råd på amino.

Hva så iværksætter ? skal vi sætte i gang...?

Hilsen Lars

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Prestamanden:

Jeg prøver lige igen, for at skære det helt ud i pap. Da jeg er Presta tosse og har lidt tid til overs den næste tid, vil jeg gerne KVIT & FRIT designe en UNIK PRESTASHOP til dig, det eneste jeg beder dig om er at købe nogle moduler til den, så jeg kan nørde med den.

Din shop er færdig på ca. 2 uger

Du skal blot købe nogle moduler til shoppen, der er rigtig mange fede som løfter din shop ud over det normale, da de fleste ikke køber den slags. Der er intet krav hvilke du køber, men vi snakker sammen om hvilke der kunne være gode for din shop. Du køber direkte de addons vi nu beslutter os for og kan derved trække det fulde beløb fra.

Du skal regne med købe for ca. 3-4000.- kr. men husk ALT ANDET er GRATIS og derved spare du mindst 5.000.- kr.

Jeg vil undervise dig i selve shoppen, samt lægge de første vare samt varevarianter ind. Du kan sågar få den lavet i flere sprog, der er ingen grænser da jeg blot vil lave en SHOP UD OVER DET SÆDVANLIGE.

Desuden giver jeg dig gratis support indenfor rimelighedens grænse og du er når shoppen er færdig ikke afhængig af mig eller andre, da det er open source.

Du og KUN du har adgang til ALLE filer. Det er DIN SHOP.

Husk du skal købe domæne, host samt eventuelt betalingsløsning, men det skal jeg nok hjælpe med, ellers er her masser af gode råd på amino.

Hva så iværksætter ? skal vi sætte i gang...?

Hilsen Lars



Hej Lars.

Ja, det var en anden måde at gøre det på.
Skal man selv købe moduler så man ved det ikke er piratsoftware eller skal man tage chance og lade dig styre det?
Kan jo være samme licens du bruger på alle og derved ikke lovlig.

Hvis man selv skal købe det må jeg sige det er et godt tilbud.

Tilmeldt 10. Jan 15
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg skriver , DU KØBER DIREKTE SELV hos f.eks presta addons, ikke noget pirat her, bare nørderi.

Lidt som hvis en mekaniker ville pimpe din bil bare for sjov for at se hvor lækker din Mazda 626 kunne blive.

Ja, det er et godt tilbud .... 

Tilmeldt 10. Jan 15
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilslutter naturligvis også FB samt andre sociale medier for dig, samt en gratis online service modul hvis du ønsker sådan en.

Jeg vil gerne lave 1 eller måske 2 gratis shop, så kom ud af hullerne hvis du har overvejet få din egen shop.

Jeg har set nogle lækre moduler så du kan sælge via FB osv, samt en masse andre lækre ting.

De købe moduler kan man selv lave hvis man er programmør, men det koster kassen samt tager en h........ tid.

Hvorfor ikke få en pro shop Gratis ? Du behøver ikke at vide noget som helst om webshop, blot du har drive.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har lige den du skal bruge. Og det er et projekt der trænger til hjælp da det er gået i stå. Så send lige en PB og lad os komme videre.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)