Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til 2 ens hjemmesider ?!

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 12. Dec 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Søger jeres hjælp (igen)
Dette er et fantastisk forum hvor man kan spørge om alt :)

Men for at komme til sagen..
Jeg har i sommeren skifte hjemmeside udbyder, skal nok lade være med at nævne navnet på firmaet herinde...

Alt er gået galt siden sælgerne forlod butikken. Jeg bliver sat i kontakt med en "grafiker" som laver et udkast som jeg på ingen måde vil godkende !!
Men jeg har intet valg for man kan ikke ændre i dette så vi SKAL udarbejde hjemmesiden derfra. Hjemmesiden bliver ok. Men havde en flottere og mere troværdig hjemmeside før.

Jeg kan åbenbart kun komme kontakt med 1 grafiker og eftersom alt er formateret i koder m.m så kan jeg ikke engang selv redigere så meget som et komma, så alt skal sendes pr post eller mail! Så fra d.19/12 - 10/1 holdte han ferie og så kunne jeg ellers sejle min egen sø !

MEN nu til hvorfor jeg skriver dette indlæg... Jeg har opdaget at min hjemmeside er 99% identisk med en konkurrents som har samme udbyder og bor mindre end 50 km fra mig. Samme billeder, det er rent skabelons arbejde of ikke et personligt designet hjemmeside som står i kontrakten !!

Stod det til mig så pudser jeg en advokat på firmaet, men tæller lige til 288 og høre jeres mening !

Se hjemmesiderne
www.cinderellafestkjoler.dk
www.brudegaarden.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jg læser gerne kontrakten igennem, hvis du sender den til mig på jd@icode.dk eller på PB.

Umiddelbart kan jeg ikke se billedesammenfald, men jeg har kun kigget sporadisk indtil videre.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

De 2 sider er lavet af samme firma, og med det samme template.

Det er ikke særligt opfindsomt, og slet ikke unikt, hvis det har været aftalen.

Billedemat. kan jo være eksempelbilleder, hvis han ikke har modtaget de rigtige fra jer endnu.

Men det er ikke så smart umiddelbart....

Om du kan komme efter ham, er helt afhængigt af ordlyden i de aftalte - som gerne skulle findes skriftligt, for at du kan gøre indsigelse.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Cinderellafestkjoler:
Jeg har opdaget at min hjemmeside er 99% identisk med en konkurrents som har samme udbyder

Hold da helt op - det er jo rent faktisk næsten identiske. Not good. Måske du kan få et nyt template?

Smart online lektiebog til folkeskoler

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du kan roligt tælle videre, for:

Hvis du læser din leverandørs forretningsbetingelser, ejer du hverken design eller layout, men har betalt for brugsretten af deres webservice, som du sikkert har købt 2 eller 3 år frem i tiden. 

citat: 9.7. Business Solution ApS har ejendomsretten af de enkelte hjemmesiders layout/design.

---

Det er vigtig at du er opmærksom på at hvis du ikke opsiger aftalen senest 3 måneder før udløb, bliver aftalen automatisk fornyet med 2 - 3 år.

---

Jeg håber du kan blive tilfreds med den løsning du har skrevet under på og betalt for, for alternativet er at starte helt forfra hos en anden udbyder.

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Deres forretningsbetingelser er jo Skype-Puke. Jeg vil skifte webbureau Computer. Jeg kan evt. hjælpe dig godt i gang med en ny side, hvis du kommer så langt, og overhovedet kommer ud af kløerne på dem. Kender desværre også andre, der er hoppet i sådanne fælder. :/

-Business Solution ApS forbeholder sig ret til at fakturere tre måneder før den årlige betalingsperiode, da serverplads skal reserveres.

-Det er ikke muligt at opsige aftaler om ydelser pr. e-mail eller telefon.


Smart online lektiebog til folkeskoler

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 156
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, det er lidt uheldigt at de 2 designs ligner hinanden så meget.

De har brugt det samme template til mange af deres kunder, se f.eks.:

http://www.kyst-havneviden.dk

http://anitaanker.pro.business-solution.dk

Der er sikkert flere. De er alle bygget over dette template:
http://yootheme.com/demo/joomla/solar

Den gode ting er dog, at det er bygget i joomla, så der er en back-end til din hjemmeside hvor man kan redigere alt teksten fra. Dette burde du som minimum kunne få adgang til.

Har du snakket med dem om det?

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 28. Feb 15
Indlæg ialt: 1
Fra  BRODALEN.dk Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Cinderella festkjoler

Jeg er i næsten samme situation som dig.

Sælger fra Business Solution fik udprint af min gamle hjemmeside med udstregninger og optegnelser på hvad der skulle med og ikke med på ny hjemmeside og et visitkort til nye overskrifter til udlevering til Business solutions webdisignere første hverdag efter underskrift af aftalen.

Vores aftale var at jeg inden for 10 til 14 dage skulle modtage en NY hjemmeside uden den tekst der var overstreget på udprintet og med headlines fra visitkortet. Jeg fik i stedet en kopi af min gamle hjemmeside med gammel tekst og funktioner der ikke virkede i den nye og med 15 dages overskridelse af levering i forhold til aftalt da jeg efter 3. uge var optaget 24-7, hvorfor udkast til ny hjemmeside skulle være mig i hænde senest efter 14 dage efter underskrift. 

Jeg nægter at betale for næste betalings periode fordi de ikke har leveret som aftalt.

Efter utallige forsøg på at få den hjemmeside jeg var lovet med funktioner som på den gamle så kunder kunne komme i kontakt med mig har jeg opgivet og opsagt aftalen pga. mangelfuld levering af aftalen. SÅ SKYND DIG AT GØRE DETTE.

Det er nu godt 3 måneder siden jeg opsagde aftalen. De truer efterfølgende med inkasso og retsforfølgelse og har efterfølgende pålagt advokatomkostninger.

I deres forretnings betingelser står der i punkt 9 at kunden til hver en tid kan opsige aftalen. INTET om at den er uopsigelig i aftaleperiode, Intet om opsigelses varsel ved opsigelse af aftalen før aftalens udløb, medmindre du lader aftalen løbe indtil der er 3 måneder til næste aftaleperiode. 

Altså opsigelse begrundet i mangelfuld levering i forhold til aftale, se 38  b i aftalelovens bestemmelser.

Du har fået en KOPI af en anden hjemmeside IKKE en ny designet, det er ikke i orden. Business Solution går direkte efter små og mellemstore virksomheder og LYVER sig til at gå fra kunden med en underskrevet kontrakt og en aftale hvor aftalebestemmelser ikke fremvises og tydeliggøres for kunden før underskrift. De har end udleveret eller gør opmærksom på deres forretningbetingelser overfor kunden. Kunden ser kun selve kontrakten og selv om sælger aftaler på vegne af Business Solution og får udleveret materiale til opbyggelse af hjemmesiden ved underskrivelse, så lader Business Solution som om de ikke kender noget til kundens aftaler med sælger.

Du er velkommen til at ringe, jeg er i kontakt med flere der oplever nogenlunde samme problemer med busines solutions forretnings metoder og betingelser. Kunder de har kontaktet, skriver til mig for at få mere at vide om hvad de er for nogen. Så lad os stå sammen, kun på den måde kan vi forhandle os frem til en ordning når vi har ladet os bondefange af en smart sælger og en skrupelløs udbyder af ydelser vi ikke får men vi får en regning på en såkaldt gratis udarbejdet hjemmeside som på igen måde lever op til aftalen. DERFOR kan den opsiges af kunden simpelt hen fordi ydelsen er mangelfuld og fordi Business Solution hverken lever op til god markedsførings etik og byder kunden uklare, usædvanlige og særligt byrdefulde standardvilkår i deres forretningbetingelser.

Du kan også slå dit indlæg op på trustpilot. Her er der flere der trodser falske gode anmeldelser og skriver hvad de har oplevet med Business Solution

se evt. TROJKA dansk & international erhvervsret serie af Aftalens retslige forbehold ved usædvanlige vilkår i aftale

Fra Aalborg Sø.
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 97
Fra  JS Udlejning Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Gå i gang med at svine dem til online, på der fb,  trustpilot osv. og sats på de gør brug af paragraf 9.5

Jo mere dårlig omtale de giver dem, jo mere sandsynligt er det du kommer ud af den lorte aftale.

For selvfølgelig har fundet valg i forhold til design, de kan på ingen måde kræve er du bruger en bestemt template. Men kan Være at deres evner ikke rækker til mere....

Bmi beregner
Webiq.dk - Pagerank Checker

Tilmeldt 12. Sep 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Cinderella Fest Kjoler

Jeg vil gerne på vegne af holdet bagved Business Solution gerne beklage situationen. Vi stræber efter at give den bedste service og oplevelse hos vores kunder. I dette tilfælde har din opfattelse af os været negative. Dette vil vi gerne rette op på. 

Jeg har sendt dig en besked og givet dig et opkald. Lad os sammen finde en løsning. 

Ser frem til at hører fra dig. 
Fortsat god dag

Produktionschef - Business Solution

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)