Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der ærlige webudviklere på Amino?

Side 1 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja overskriften overdriver, for jeg ved der er massere af dem herinde :)

For anden gang er jeg nu blevet taget ved næsen af andre iværksættere, og jeg er godt og grundig træt af det!

Har været medlem herinde en del år efterhånden, og elsker ideen med, at vi iværksættere hjælper hinanden. Desværre har jeg haft 2 ud af 2 uheldige "handler" med amino folk, der vel og mærket selv har tilbudt deres hjælp - og det indenfor de sidste 3mdr. 

Første gang betalte jeg for en webshop jeg aldrig fik, anden gang har jeg fået en webshop - og til en super fin pris - men nu kan jeg ikke få adgang til mine filer, så jeg kan ændre på shoppen, hvilket jeg blev lovet.

Har folk virkelig ingen moral længere? Hvis jeg behandlede mine kunder på samme måde, kunne jeg lige så godt lukke mine firmaer!

Finkena

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Finkena:
Første gang betalte jeg for en webshop jeg aldrig fik, anden gang har jeg fået en webshop - og til en super fin pris - men nu kan jeg ikke få adgang til mine filer, så jeg kan ændre på shoppen, hvilket jeg blev lovet.

Hvis du ifølge aftale skal have adgang til filerne, så kan jeg ikke se hvordan det kan undgås at udlevere til dig. Hvis udvikleren fortsat ikke vil udlevere dette, og du har betalt for leverancen, så kontakt evt. hosting-firmaet (dem der ejer den server det ligger på), og forklar sagen og evt. dokumentation for det. Så er der mulighed for at du den vej rundt kan få adgang til dine filer.
Derefter kan du så overveje at få det flyttet til en anden server/webhotel, hvor du selv har direkte adgang og rettigheder til alt data. 

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så er det vel på tide at du begynder at lave skriftlige aftaler, når du bestiller den slags ydelser, hvor dine krav tydeligt fremgår.Smile

Og er opmærksom på at en billig løsning næsten altid tilbydes af en uerfaren leverandør, og der derfor er langt større risiko for at noget går galt, eller resultatet ikke bliver som forventet. Det er de færreste der har til hensigt at snyde deres kunder.

---

Jeg er til gengæld sikker på at en af de mere seriøse webshop-leverandører her på amino kan hjælpe dig videre.

Så mit bedste råd er at bruge dit krudt på at komme videre. F.eks. med en tråd hvor du beskriver dit problem og søger hjælp.

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Han undgår at svare mig, så kan ikke få ftp adgang. Der er nogle fejl som SKAL tilrettes, og til det har jeg brug for ftp adgang. Forstår ikke hvorfor jeg ikke får koderne, der går jo intet af ham ved at give mig dem nu hvor det hele er købt og betalt!

Jeg har talt med min advokat, som bekræfter at det er mine ejendele der bliver tilbageholdt. Men det er da træls at skulle gå dén vej for at få dem. Vi kan prøve at tage fat i hans hosting firma og se om de kan hjælpe - tak for idéen :)

Finkena

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvem siger jeg ikke har det på skrift? Det har jeg, og han har selv bekræftet at shoppen - efter at være betalt - kan ændres som jeg har lyst, da det er min.

Jeg synes den med at "billig er lig med at være useriøs", er ved at være for tam.
Jeg har haft marketingsfirma i mange år, hvor jeg altid har lagt 20-40% i pris under mine konkurrenter. Det gør jeg fordi jeg kun er mig selv, arbejder hjemmefra, og sparer på udgifterne.
Mine kunder har ALDRIG været utilfredse, og inden for mit felt bliver jeg ofte anbefalet videre.
Så det er ingen fripas at være billig og nystartet.
Jeg har startet forfra 2 gange nu, og kan ikke se hvorfor jeg igen skal miste penge og værre endnu - en masse tid - på at starte shoppen på ny. Det var netop det jeg ville undgå denne gang, og derfor jeg valgte at ville have en shop der er MIN når den var betalt.

Finkena

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu findes der moduler til mange open source webshop-systemer, så man kan tage en komplet backup fra webshoppens backend uden at have ftp-logind. og derefter indlæse det hele på et andet webhotel.

Så med lidt held er der en udvikler eller et hostingfirma, der kan hjælp for en timepris.

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil gerne hjælpe dig med at opsætte en ny eller prøve at få et back-up af dine filer. Gratis, bare skriv. :)

Smart online lektiebog til folkeskoler

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har faktisk en udvikler, som jeg gerne vil ligge det hele hos, men han siger han ikke kan gøre noget uden ftp adgang, ligeledes en backup. Kunne vi bare dét, så var det ingen problem.

Finkena

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Milossss :)

Jeg har nogle ret skarpe fyre, der ikke mener vi kan tage en backup udfra mit kontrolpanel desværre. Det er en Prestashop vi har at gøre med. Så ikke at du ikke må gøre forsøget, jeg tror desværre bare ikke det kan lade sig gøre :)

Finkena

Tilmeldt 12. Jan 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Uanset om det var skriftligt eller ej, så er det dårligt stil. Men bortset fra det, så er det rigtigt, at det er nemmere at få adgang til sine filer, når det er open source det kører på.

Side 1 ud af 6 (52 indlæg)