Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NY SHOP - NYE MÅL | Bedst mulig markedsføring?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-venner :) 

Jeg er den stolte ejer af: www.byblom.com  og ByBlom på facebook

Jeg er dog nået til et punkt hvor nyhedsværdien er ved at forsvinde lidt, og mangler nu ideer til markedsføring. Jeg bruger alle de sociale medier, men synes ikke effektiviteten er så god. 

Har I nogen forslag til ændringer af sitet, markedsføringen samt strategien? :-) 

Vh Jonas Blom

//byblom.com  

Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er din nuværende strategi?

Tilmeldt 12. Jan 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

At differentiere mig fra konkurrenterne, med lave priser samt høj kvalitet. Derfor også det smalle sortiment :-)

Vh

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Kan rigtig godt lide dine billeder, og fede produkter!

Dog synes jeg, at det er lidt synd at du "gemmer" dine produkter. Det første jeg gjorde da jeg kom ind på din side, var at scrolle ned for at se dine produkter - fordi selvom det er rigtig gode billeder, så er det svært at bedømme om det er dine produkter de 2 modeller bærer. Så selvom jeg hurtigt opdager at der står "SHOP" i menuen, ville jeg hellere møde dine produkter og priser som noget af det første, når jeg kommer ind på din forside. Alternativt kunne du evt. sætte links/tekst på dine 2 banner billeder ex: hvis bukserne på modellen er "By Blom", så lav et lille tekstikon (med link til produktet), som har en pil/streg hen på bukserne. På den måde bliver man hurtigere klar over hvilke produkter og stil "By blom" har. 

Samtidig mangler jeg lidt tekst og info om dit firma. Ud fra navnet, By Blom, var min første tanke at det var tøj du selv har designet - men synes ikke umiddelbart dette står nogle steder ? Hvis man evt. kunne se noget af tøjet, hvor mærket var broderet på, ville det hurtigt fjerne min tvivl. 

En sidste ting: når man trykker "Quick view", står teksten noget rodet:

Ikke mindst et rigtig fedt logo du fået lavet!

Held og lykke med det.

Mvh Uffe

Tilmeldt 12. Jan 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uffe 

Mange tak for din feedback! lige hvad jeg manglede :) kigger med det samme på det! god dag til dig.

Vh  

Tilmeldt 12. Jan 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uffe 

Mange tak for din feedback! lige hvad jeg manglede :) kigger med det samme på det! god dag til dig.

Vh  

Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu mente jeg nu, hvilken strategi du har for din markedsføring på de sociale medier.

Tilmeldt 12. Jan 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne nå kunderne igennem annoncering på facebook, samt opslag om nye varer og hvorvidt de kan spare procenter ved at like og dele siden. Det fungerer ikke helt... vh

Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt kort: 

Jeres opslag er for ensformige, jeres billeder ligeså og I er for lidt i dialog med jeres følgere. Vil man have succes på Facebook, skal man i dialog med sine kunder - og så skal de lokkes til med lækkert billedmateriale og fængende tekster.

Giv dem værdi. Fortæl dem ting, de gerne vil vide. Fortæl dem alt muligt om tøj og herremode og gør det interessant at følge jeres side.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)