Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Chat program - reklameret for på AMINO - HVILKET??

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jul 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle, 

For noget tid siden blev der reklameret for en chatprogram herinde og jeg synes det lød ret godt. 

Jeg synes jeg oprettede en bruger (netop for at kunne finde det igen) men kan ikke finde det nogen steder. 

Er der en der ved hvad det hed? Det var på dansk og de havde folk, der kunne chatte for en. 

På forhånd tak. 


Med venlig hilsen 
Michella 

Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michella,

Vi bruger selv proaktiv chat i mit firma Kinth som er et videoproduktionsselskab og bruger den danske virksomhed Crowdio.com. Det er gratis chat software, som er meget let at implementere. 

Jeg har også valgt at bruge deres tilknyttede agenter, hvilket betyder at inde på Kinth.dk, der har vi nu en svartid på under 2 sekunder og får ca. 2 nye kunder via chatten hver uge.

Det spiller max og jeg kan varmt anbefale denne service ;)

Mvh Anders 

 

Tilmeldt 12. Jul 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders, 

Tusind tak for svaret! Det var præcis Crowdio jeg ledte efter ;) ! 

Mvh Michella

Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også kigge på Zopim, det koster dog månedligt. Men fungerer super godt, og de har vist endda fået udviklet en app til iOS og Android :-)

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Crowdio.com har også en ganske velfungerende app, til både iPhone, iPad og Android og så er det gratis med én bruger. Størst værdi for os ligger dog i deres store agent netværk. da vi ikke altid selv er online. Det er vi så nu, hvor vi har næsten 50 certificerede agenter til at chatte med vores kunder, når vi ikke selv er online og så betaler vi kun for de leads deres agenter genererer til salgsafdelingen. Det er f...... smart!

Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skulle prøve det Anders, så ville hype-media også være online lige nu......ha ha ;)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)