Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan løfter jeg min shop et hak opad

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 9. Jan 15
Indlæg ialt: 55
Fra  www.ostishop.dk Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har igennem længere tid brugt en del tid på SEO og Adwords for at se om ikke jeg drive noget trafik ind på shoppen, Ostishop.dk, som blev lanceret sidst i oktober. Jeg har forsøgt at lægge en strategi for mit arbejde med SEO / Adwords og har brugt en del tid på at finde de rette søgeord, forfatte unikt indhold, SEO optimeret shoppen ift. de søgeord som brugerne kommer ind med / teksterne på siden og endeligt har jeg fulgt en enkelt strategi vedr. adwords hvor jeg har lavet små isolerede forsøg hele tiden for at se hvad der virker og hvad der ikke virker.

Jeg har bare det problem at adwords ikke giver det afkast jeg kunne ønske og jeg synes ikke at kunne få shoppen højere op i de organiske søgninger på de søgeord som simpelthen er nødvendige for vores produkter. Nu kan jeg ikke forlange at i kan komme med guld på baggrund af ovenstående men er der nogen der ved blot at se på siden har en ide om hvad jeg kan gøre yderligere?

Jeg har også en del tvivlsspørgsmål som i måske kan hjælpe med:

Prestashop - hvor godt er det egentlig SEO optimeret?

Kategorisider / Landingpages – er de for kedelige?

Sociale medier: Youtube kanal? Google+ ? Facebook ? LinkedIn ?

Ville en blog med en bred relation f.eks. en blog med madopskrifter med ost hjælpe. Skulle den være ekstern eller bare et subsite til shoppen. Her tænker jeg især på linkbuilding kontra trafik på selve shoppen?

Tekster - er de for ens? Er de for korte?

Mangler der indhold? Kunne jeg måske lave produktkombinationer bare for at øge indholdsmængden?

Er der for få internal Links?

Linkbuilding - Flere links fra osti.dk (som vi ejer) ?

Til sidste kunne jeg egentlig godt tænke mig at vide om der er nogen der ved hvad f.eks. et Linkbuilding/SEO arbejde ville koste på en side som min månedligt som abonnement ? Jeg tænker langsigtet men på kort sigt især på markeder som sverige/tyskland.

Håber nogen har overskud til lige at se denne post igennem og måske komme med et par pegepinde.

På forhånd tak,

Jacob

Køb din osteskærer online - www.ostishop.dk

Tilmeldt 9. Jan 15
Indlæg ialt: 55
Fra  www.ostishop.dk Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen?

Køb din osteskærer online - www.ostishop.dk

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

jbakholt:
Jeg har bare det problem at adwords ikke giver det afkast jeg kunne ønske

Hej Jacob

Prøv evt. at kontakte Thomas i dette indlæghttp://www.amino.dk/forums/t/245433.aspx?PageIndex=1 Han tilbyder i øjeblikket en gratis adwords gennemgang. Har selv fået hjælp af ham, og der havde han en masse gode input. 

Du kunne også prøve at lege lidt med affiliate marketing. Som du selv er inde på, kunne du måske få trafik fra mad-blogs, og via affiliate netværk, som ex. partner-ads.dk, kan du evt. finde nogle relevante partnere, som kan linke til dine produkter. 

Held og lykke med det. 

Mvh Uffe

Fra København
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Mark-Marketing Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de pæne ord, Uffe

Håber du har fået styr på Adwords og det kører med din shop. 

Hilsner, 

Thomas

Mark-marketing.dk er eksperter i Google Adwords. Kontakt os på thomas@mark-marketing.dk og få en uforpligtende gennemgang af jeres konto. 

Medejer af teleabonnement.dk find billige mobilabonnementer

Tilmeldt 9. Jan 15
Indlæg ialt: 55
Fra  www.ostishop.dk Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uffe,

Tak for input. Jeg er sikker på at affiliate er en del af svaret som skal løfte os fra de nuværende 75-80 besøg om dagen til et helt nyt niveau. Vores produktsortiment er jo ret snævert så jeg er nødt til at tænke bredt - så tak for at du bekræfter den tese. Jeg vil tage fat i Thomas og høre ham ad. 

Jacob

Køb din osteskærer online - www.ostishop.dk

Tilmeldt 9. Jan 15
Indlæg ialt: 55
Fra  www.ostishop.dk Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeres tilbud vedr. Adwods lyder interessant. Jeg har som sagt en adwordskonto allerede og jeg tror jeg med vores snævre produktsortiment i mente har fået et lavet et nogenlunde udgangspunkt mht. søgeordslisten. Jeg skal dog have omlagt adwordskontoen til en ny konto da vi har omstruktureret mailkonti osv. så den mailkonto adwords kører i regi af lige nu ikke på sigt skal drive værket. Så jeg vil da foretrække at tage i mod tilbuddet om at sætte en helt ny konto op i stedet for at bygge videre på den gamle.

Leverer i ydelser vedr. generelt SEO og Linkbuilding også?

Jacob

Køb din osteskærer online - www.ostishop.dk

Fra København
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Mark-Marketing Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Jeg kontakter dig lige via mail OSTISHOP@OSTI.DK - ok?

Hilsner, 

Thomas

Mark-marketing.dk er eksperter i Google Adwords. Kontakt os på thomas@mark-marketing.dk og få en uforpligtende gennemgang af jeres konto. 

Medejer af teleabonnement.dk find billige mobilabonnementer

Tilmeldt 9. Jan 15
Indlæg ialt: 55
Fra  www.ostishop.dk Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej thomas,

Det vil være fint. Tak for hurtig repsons.

Jacob

Køb din osteskærer online - www.ostishop.dk

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gør mig følgende tre tanker og håber du kan bruge dem til noget. 

1) Jeg savner klar information omkring jeres virksomhed, vision og produkterne i sælger. Præsentér dem og jeres virksomhed. Hvorfor skal jeg handle hos jer fremfor alle de andre butikker som sælger samme type varer? 

2) Jeg besøger hjemmesiden fra et dansk hjem med en dansk internetforbindelse, men alligevel bliver engelsk valgt som standard sprog. Det virker uprofessionelt. 

3) Logoet. Hvad er historien bag det? Det ligner et plagiat på det populære Rosti-logo. 

Ellers er din shop som sådan udmærket. Efter min mening ville det ikke skade med lidt mere variation og farve i temaet, men det er naturligvis en smagssag.

Tilmeldt 9. Jan 15
Indlæg ialt: 55
Fra  www.ostishop.dk Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Mange tak for dine konstruktive input.

1) Ville du bruge slideren på fronten til at kommer med budskabet? Det vi slår på er en gammel men dog berettiget traver "billigst på nettet". Andet vi skal slå på såsom dag til dag levering?

2) Gisp! Det fatter jeg hat af men det må jeg følge op på. Har indstillet prestashop til at vælge det land som browseren + ip indikerer som mest sandsynligt. Jeg må kigge lidt på de GEO indstillinger igen.

3) Logoet - ja jeg kan ikke lade være med at trække på smilebåndent over din ret præcise kommentar som på ingen måde er uberettiget. Sagen er at det er Rosti der har plagieret vores logo og produkterne ligeså. Men du mener at vi skal komme udover rampen med et budskab der maner den slags tanker du gør dig til jorden up front? God ide.

Hvis jeg skal adressere 1 og 3 i et hug hvad ville du så gøre? Lægger noget tekst ind på forsiden oppe over slideren, lade slideren fortælle historien eller noget helt tredje?

Er ikke uenig i at farvetemaet vi har valgt er lidt kedeligt. Det var et kompromis i mellem flere synspunkter. Der er planer om at forbedre udseendet en del også mht. farver.

Jacob

Køb din osteskærer online - www.ostishop.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)