Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

har dette nich noget fremtid ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænkte på have en nishe webshop , hvor jeg kun solgte gavebånd.. gaveindpakningsbånd (satinbånd) med kundens navn printet på..og tekst...

har det noget fremtid ?

Google viste  at kun 30-200 mennesker søgee efter det.

måske er der andre bedre søgeord for dem ?

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

ALT kan lade sig gøre hvis man bare forstår at sælge det!

Èn af årsagerne til de få søgninger skyldes nok at mange firmaer der sælger emballage tilbyder dette og har det i deres indholdsfortegnelse. 

Tilmeldt 28. Dec 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

har antal søgninger i måned ingen betydning

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej. Du skal jo ikke søge før du køber.

Antal søgninger giver en indikation om hvor let det er at finde et produkt. Mange søgninger viser at kunderne har svært ved at finde et sted at købe eller at de ikke kan bestemme sig for hvor de vil købe.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Dukkemageren:

Nej. Du skal jo ikke søge før du køber.

Antal søgninger giver en indikation om hvor let det er at finde et produkt. Mange søgninger viser at kunderne har svært ved at finde et sted at købe eller at de ikke kan bestemme sig for hvor de vil købe.

 Ahhh , det er efter min mening både forkert og unuanceret.

Selvfølgelig giver antal søgningen er indikation på interesse for produktet/emnet - og har sammenhæng med omsætning.

Masse søger jo netop for at finde nye forhandlere/bedre priser/større udvalg mv.

 

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du synes jeg er forkert på den - så har jeg formuleret mig dårligt, Jesper.

Jeg har lige drukket morgenjuice. I den er der noget der ligner frugtkød, men som er et syntetisk produkt lavet af NOVO. Iflg Børsen omsatte NOVO for mere end milliard dollars af det produkt. Jeg vædder en pose Haribo slik på at Rynkeby juice aldrig har søgt det på Google.

Tilmeldt 28. Dec 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad siger i andre til det ?

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

HeltRent:

har antal søgninger i måned ingen betydning

det har stor betydning for di t fremtidige salg - hvis ingen søger på det kan du ikke lave nok trafik til dit produkt.

At undersøge hvor mange søgninger der er inden du starter er en god markedsundersøgelse at starte med - hvis dit keyword

ingen trafik får bliver det rigtig svært at skabe en fortjeneste, specielt hvis dit gavebånd heller ikke koster særlig meget.

Lille trafik + lille avance = dårlig forretning - som webshop er trafikken afgørende for hvor stor din succes bliver.

hvis du har billige varer skal du omsætte for rigtig meget og det er svært når der ikke er interesse for produktet som udgangspunkt.

Find et produkt med meget trafik + god avance, lav gerne din egen lille niche og vær god til det. Og husk så lige at finde et produkt du brænder for

så bliver det meget sjovere at drive forretning i længden så du ikke kører surt i det. Og endnu et råd, så gør det ikke for pengenes skyld alene,

det er lidt en livsstil hvor man synes om det at drive forretning på nettet :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)