Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingskortaftale til nethandel​ (NETS) - hvad kan sagsbehandling tage i tid

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 114
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep, traditionel kortbetaling kræver en aftale med en indløser og en betalingsgateway. 

Du kan læse en grundig gennemgang af, hvad de to udbydere egentlig laver, her: http://blog.epay.dk/hvad-er-forskellen-pa-en-betalingsgateway-og-en-indloser/

Håber, du kan bruge det. 

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg skylder lige en tilbagemelding herfra.

Tirsdag den 13/1 om aftenen startede jeg min ansøgning ved Nets og Teller. Næste dag fremsender jeg via deres system de nødvendige og fra min side manglede bankkonto-papir med underskrift fra banken.
Fredag den 17/1 får jeg desværre melding om at mine handelsbetingelser ikke opfylde gældende lovgivning. De rettes til, og det melder jeg søndag den 21/1.

Onsdag morgen den 21/1 får jeg tilsendt kontrakter til underskrift som sendes retur i løbet af et par timer. I løbet af eftermiddagen modtager jeg mine ventede forretningsnumre :)

Det vil sige de kun har brugt 6 arbejdsdage på sagsbehandlingen. Det er da godt nok fantastisk! Tjuhuu Big Smile

Med til historien skal nævnes at jeg gjorde brug af kampagnen fra Quickpay og Teller. Men hvor jeg frygtede at Nets ville hænge lidt.

Så i dag har jeg fået sats shoppen op - det er jo bare perfekt!!

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)