Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Woocommerce til Webshop med over 1000 varenumre?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey amonioer, efter at have læst en del indlæg herinde om hvilken platform man skal bruge til Webshop har jeg fundet frem til følgende:

Shopify er for dyrt

Magento er umiddelbart formel 1 inden for platforme, men skulle være en MEGET stor mundfuld for én nybegynder, og én der ikke kan code og sådan (mig)

Prestashop skulle være en "light" udgave af Magento og nemmere at overskue.

Woocommerce skulle være simpelt og godt, men til mindre webshops under 100 varer numre.

Så nu kommer spørgsmålet, hvilken en skal jeg vælge?

Jeg skal lave en webshop der er nem at gå til, kan som sagt ikke code og sådan, der kommer til at være ca 1000 varenumre på af gangen, den skal være mobil og tablet kompatilbel, og hvis mulig kunne redigeres på farten i form af sin mobil eller lignende?

Alle inputs er velkomne.

På forhånd tak 

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi har en kunde, der nærmer sig de 1000 produkter på webshoppen i systemet WooCommerece. Derudover skal det siges, at det er multilanguage, så der er faktisk det dobbelt, da hver dansk version af produktet også findes på engelsk.

Med andre ord; WooCommerce er klart den platform vi ville rekommanderer. 

Overskueligt? Ja meget. Om det er responsive (tablet og mobil), så kommer det an på om din hjemmeside er bygget til, at være responsiv.

Held og lykke med projektet.

Ring eller skriv til os, hvis du har nogle spørgsmål eller ting.

www.erhvervshjemmesider.dk 

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke det kommer så meget an på antallet af varer, men mere hvilken kompleksitet ens salg har. Hvis man f.eks. sælger til flere lande og skal håndtere mange forskellige skattetyper m.m. er det mere komplekst end hvis man bare skal bygge en butik til Danmark. 

Woocommerce er rigtig godt og kan sagtens håndtere 1000 varenumre. Har man brug for en mere avanceret shop synes jeg Prestashop er ret godt også.

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Fra København
Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for svar.

Understøtter begge platforme dansk, og DKK?

Dvs. at der ikke står check out, eller Loading Page og sådan, men alt er på dansk, og produkterne kan også fremvises med DKK og sådan?

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Camilo S. Nøhr:

Takker for svar.

Understøtter begge platforme dansk, og DKK?

Dvs. at der ikke står check out, eller Loading Page og sådan, men alt er på dansk, og produkterne kan også fremvises med DKK og sådan?

Jebs, til woocommerce er der i hvert fald lavet danske oversættelser - har dog oplevet at enkelte ord/sætninger skulle oversættes, men det er ganske simpelt at gøre. 

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja både Woocommerce og Prestashop har dansk sprog. Man skal dog installere sprogoversættelsen, men den er jo gratis.

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Fra København
Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Perfekt.

Så er jeg jo ved at være der Smile

Lige en sidste og måske vigtigste ting, siden vil primært være bestillingsbaseret, da det er antikviteter der skal sælges, og folk som oftest gerne vil se tingene før de betaler.

Så det skal være muligt at lægge i kurv, uden at skulle betale, men blot reservere tingene, og evt. skulle tingene selv fjerenes fra hjemmesiden når de er blevet reserveret.

Så rent praktisk, lægger man i kurv, laver en check out, hvor man udfylder en formular, som automatisk bliver sent til en mail, og så er møblet reserveret, og hvis muligt fjernet fra hjemmesiden. 

Er det muligt i woocommerce og Presta?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)