Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændring af navn på Facebook side med 15.000 likes?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 13. Dec 12
Indlæg ialt: 27
Fra  Kahsa.dk Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino venner.

Jeg står med et kæmpe problem der lyder på jeg har fået en samarbejdspartner til mit firma som gerne vil købe en stor del af firmaet, samtidig med det, så skal der åbnes fysisk butik og vi skal skifte navn. Hertil følger min facebook side selvfølgelig med hvor vi har lige over 15.000 likes nu og dem vil vi jo på inden måde miste ved at skulle oprette en ny facebook side.

 

Mit spørgsmål lyder på: Er det helt umuligt at skifte firmanavn på facebook?

Hvis ja..

1: kan det så bedre svare sig at oprette en ny almindelig profil hvor folk kan følge os/ansøge os som venner? Og må man bruge en almindelig profil til virksomhedsbrug?

2: Oprette en ny firmaside og starte forfra?

 

Håber i kan hjælpe mig. :) På forhånd tak.

Bedste hilsner - Katrine

www.kahsa.dk sælger tøj, sko og tilbehør til kvinder i den feminine stil.

Alle varer koster under 499,-

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katrine.

Jeg har set eksempler på sider som har ændret navn mens de har haft over 50.000 synes godt om, så det er bestemt muligt, men tror dog du skal kontakte Facebook hvis det skal kan lade sig gøre.

Jeg tror ikke du må lave en almindelig profil som din virksomhed. Så hvis det ikke lykkedes dig at skifte navn så tror jeg du skal lave en ny side og starte forfra, men du kan jo referere fra din gamle firmaside til din nye.

Held og lykke. :-)

Mvh

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Tilmeldt 13. Dec 12
Indlæg ialt: 27
Fra  Kahsa.dk Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas.

Jeg har været inde og læse på dit link tidligere i dag og prøvet at gøre det fra min egen private side men der kommer ikke noget frem med man kan anmode om at skifte navn :/

www.kahsa.dk sælger tøj, sko og tilbehør til kvinder i den feminine stil.

Alle varer koster under 499,-

Tilmeldt 13. Dec 12
Indlæg ialt: 27
Fra  Kahsa.dk Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil.

Jamen det undre nemlig os mig at jeg kan se fx smartguy som har ændret navn til stylepit har kunne ændre deres facebook side, og de har over 200.000 likes. Så det må da være muligt at gøre det tænker jeg. :/ Men kan læse mig frem til på nettet der ikke er ret mange der har haft held med det eller held med at komme i kontakt med Facebook.

Tak for dit svar.

www.kahsa.dk sælger tøj, sko og tilbehør til kvinder i den feminine stil.

Alle varer koster under 499,-

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skriv til Facebook, mener grænsen for at man selv kan gøre det er sat ved 200 likes.

Det er sikkert for at man ikke kan oprette fx. en støtte side til en eller anden tragedie, og når den så opnår 10.000 likes så sælger man den videre til en som ændrer navnet, og begynder at spamme med reklamer.

Men hvis du kan give en troværdig grund til at siden skal skifte navn, og formålet med siden er uændret efter navneskiftet, så burde der ikke være noget problem.

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ifølge det link jeg postede før er grænsen 200. Hvis man har under 200 kan man frit ændre navnet. Er der over 200 skal man ansøge om det og Facebook skal godkende det. 

Har du ændret navn én gang før? Mener nemlig kun man kan gøre det én gang.

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Tilmeldt 13. Dec 12
Indlæg ialt: 27
Fra  Kahsa.dk Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan bare ikke finde nogle steder at man kan ansøge om at skifte navn eller hvor man kan komme i kontakt med dem :/

Vi har ikke skiftet navn før, det er vores første og forhåbentligt sidste gang :)

www.kahsa.dk sælger tøj, sko og tilbehør til kvinder i den feminine stil.

Alle varer koster under 499,-

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Nov 13
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Står med lignende problem..

Fandt du en løsning?

MVH Christian

Tilmeldt 13. Dec 12
Indlæg ialt: 27
Fra  Kahsa.dk Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

Nej desværre ikke, jeg står stadig med to sider som ikke kan sættes sammen. :/ Jeg har hørt man kan flette siderne sammen men det kan jeg heller ikke få til at lykkes :/

www.kahsa.dk sælger tøj, sko og tilbehør til kvinder i den feminine stil.

Alle varer koster under 499,-

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)