Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest; Lad vær at arbejd på en mobil-side - Lav siden responsive, i stedet.

Synes siden ser lidt gammeldags ud, men måske er det bare pga., at der ikke er ret mange farver.

Jeg tænker det måske kunne være en idé med en PopUp i starten, så du kan vise en "Privat" og "Erhverv" version af din hjemmeside?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 9. Jan 15
Indlæg ialt: 55
Fra  www.ostishop.dk Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lige prøvet den på en IPAD mini og en Windows Phone. På Phone ser den perfekt ud men på Ipad Mini 3 synes der at være problemer. Svært at beskrive så jeg tror det vil være bedst om du fandt en Ipad mini 3 og lige tjekkede op på det. Kan jo være "by design".

Magento. Det skal jeg lige dyrke. Ja nu om dage koster en shop faktisk intet at starte op hvis man går helt til ekstremerne og bare anvender out-of-the-box og paypal betaling eksempelvis.

Når jeg søger på "elektronikdele" dukker den op på tredjepladsen - det er godt gået. Hvilke magento indstillinger har du nulret med som gav dig gode resultater. Det kunne jo være der lå noget guld der som jeg kunne efterligne i prestashop.

Jacob

Køb din osteskærer online - www.ostishop.dk

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)