Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man som virksomhed tage kontakt til en virksomhed med et tilbud om en ydelse?

Side 5 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Fru Hartmann:

Der er vist ingen der tvinger dig til at blive her på Amino!

igen et copy tiltag fra an old Lady 

jeg er vild med stabile personligheder i deres tanker om andre personer ... - da jeg ved at de ingen trussel kan gøre ... men desværre også intet fremskridt  -  alment kedeligt status Quo bl.a. bl.a

Serie 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:

Fat dog, at når du synes alle er imod dig, så er det på tide at tænke. at DU måske gør noget galt. Man kan aldrig være den eneste ud af 40 mand der går i takt og tro de andre fjolser går ude af takt

Rent ud - Tag dig sammen mand og prøv at få lidt ud af Amino i stedet for konstant at være på tværs

Hmm... TDC blev solgt til investerings selskaber  trods der var modstand... 

TDC mistede minimum 90 milliarder  og Danmark mistede deres  verdens viden og førende position

Så at være på tværs kan være positivt, hvis nogen lytter og ikke har forstokkede meninger, som det du har fat i omkring min person.

Serie 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas.

En anden vinkel, at se på det er "Er det den rigtige måde"?

Da jeg startede min webshop var der nok 5-6 personer der ringede om ugen med forskellige tilbud om SEO osv. og jeg skal ærligt indrømme som opstartsperson, at jeg virkelig blev træt af alle de opkald man modtager, fordi jeg nok selv skal finde det jeg søger.

Ikke for, at lyde negativ med overvej om det giver negativ tilbageblik på din virksomhed. Du kender det sikkert når nogen ringer til dig med undersøgelser.

Bare en vurdering, at tage med inden du går igang. :)

- Kevin Hansen

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin Hansen:
Hej Jonas

Tror at Jonas er forsvundet for længe siden

Battle is left 

Serie 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Serie.

Der er skam ingen grund til, at gå personligt mod folk på amino som i dit forrige opslag "Old lady".

Så kan du bare forlade stedet hvis du har noget imod brugerne herinde. Folk her på amino er her for, at hjælpe hinanden og ikke starte ud med personlig had.

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Kevin Hansen:
Der er skam ingen grund til, at gå personligt mod folk på amino som i dit forrige opslag "Old lady".

Det var vist personen som rettede en personlig deal til mig... inden  jeg kommenterede 

Læs og forstå før du ytrer dig,  til mig er at foretrække..  -  er din IQ ikke på et rimeligt niveau så har du en forbeholdt undskyldning 

Serie 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det er fandme synd at Amino er landet ude på dette sidespor...

Der var en gang hvor man hjalp hinanden og indimellem faldt der noget lort på bordet - Men man blev sgu da ikke ved med at rode rundt i det i forsøget på at kunne få smidt noget af det over på andre! 

Det er sådan noget her der får de mere seriøse til stille og roligt at mindske deres aktivitet på Amino.

Kaster man med lort, så er der en overhængende risiko for at man selv får noget på fingrene.

/Jesper

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jesper Norbøll:
Det er fandme synd at Amino er landet ude på dette sidespor

Enig. Kunne nogen ikke bare "lukke og slukke" - låse tråden?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas. Rigtig godt emne / spørgsmål.

Jeg skal selv til at starte en markedsføringskampagne som er landsdækkende og jeg syntes at mange af de svar i dette indlæg har været brugbare og i hvertfald sikret min egen r.. Så jeg ikke gøre noget ulovligt når jeg skal ud at indstroducere min service for nye virksomheder.

jeg har gjort det sådan at jeg betaler nogle for den online markedsføring, og så har jeg valgt at gå med flayers til virksomheder en by af gangen. Indtil videre har vi fået gennemsnitlig 4 nye kunder dagligt og så er det fantastisk at komme ud og give dem et personligt indtryk af ens egen virksomhed. 

En masse held til dig med dit projekt

Med venlig hilsen

Ahmed / Smartlabels.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Fru Hartmann:
Enig. Kunne nogen ikke bare "lukke og slukke" - låse tråden?

Lige præcis ... du  og andre evner ikke at deltage i en kritisk dialog ... 

Når i møder barrierer, så vil i lukke ned,,,  og det synes jeg at i skal gøre---

Så jeg vil vil sige tak til de svage, at de besøgte Amino.. 

Serie 

Side 5 ud af 6 (58 indlæg)