Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man som virksomhed tage kontakt til en virksomhed med et tilbud om en ydelse?

Side 2 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps - undtagen pr. mail (kan opfattes som spam)

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Fra Århus
Tilmeldt 9. Apr 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad menes med at "man ikke må benytte oplysningerne fra cvr til at kontakte dem, et udtræk fra cvr f.eks"? :-)

Med venlig hilsen
Jonas Primdahl 

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er kun hvis de har reklamebeskyttelse. Reklamebeskyttelse er noget en virksomhed kan vælge, som så gør det muligt for dem at undgå at andre virksomheder kontakter dem. Men det har sin pris, fordi så må du ikke lægge kontaktoplysninger ud andre steder. 

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Primdahl:
Hvad menes med at "man ikke må benytte oplysningerne fra cvr til at kontakte dem, et udtræk fra cvr f.eks"? :-)
at hvis man kun har oplysninger om adresse/tlf via udtræk fra CVT (virk.dk)  så må man ikke bruge de oplysninger til at ringe til kontakter, men har ma adressen via en webside eller alt andet end ved udtræk var cvr - så må man ringe alt det man vel

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Må og må og gør og gør

Gad godt se den virksomhed, som vil melde mig, hvis jeg skrev en mail eller ringede 

Giver da ingen mening

Jeg tager gerne den konsekvens,,, hvis nogen ville gå så langt og konsekvens er = ingenting

Serie

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Og det kan ikke være strafbart i min optik 

Serie

Fra Århus
Tilmeldt 9. Apr 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tusind tak for svarende!

Det vil sige, at hvis de ikke er reklamebeskyttet må jeg gerne ringe til dem eller møde personligt op, men ikke sende en mail?

Med venlig hilsen
Jonas Primdahl 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

ifølge mig kan du gøre alt 

Kommer du til at kontakte en som er reklamebeskyttet, så skal du nok få det at vide fra personen -  og der er absolut ingen konsekvenser.

Så hvorfor bruge tid på at undersøge,,, 

Serie

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke noget med at det kun må være telefonisk. Jeg mere du stadig ikke må pr. mail.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Serie:
Så hvorfor bruge tid på at undersøge,

Det er sådan nogle forfærdelig kedelige moralbegreber nogle mennesker har. - Og hvorfor dømme sig selv ude allerede inden man ringer? Hvorfor så overhovedet ringe.

Personligt har jeg sagt nej til mange virksomheder, og også frarådet andre at handle med dem, alene fordi de kontaktede mig.

Hvorfor? - Fordi jeg er reklamebeskyttet i CVR. At virksomheder ikke gider at kontrollere dette fortæller mig bare, at de er pi... ligeglade med mig og mine meninger. - Og så vil jeg ikke handle med dem.

S uanset hvorfra du har oplysningerne, så kontroller det, det tager INGEN tid, og sparer dig for tid (tid er lig med penge).

Side 2 ud af 6 (58 indlæg)