Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop sælges ("Håndværker tilbud") BYD

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

KOM MED ET BUD!

Hej Aminoer. 

Jeg har igennem 2,5 år kæmpet med at få opbygget en platform, som jeg skulle bruge til min nye onlineforretning, i håb om at skabe en succes. 

Konceptet gik ud på, at jeg ville integrere de lokale butikker rundt omkring i Danmark på denne platform med deres produkter eller ydelser - i stil som Miinto.dk - bare med alt!
Målet var at hjælpe de mindre butikker med at få succes online, da onlinehandlen er vigtig at være en del af i dag. 

Jeg har haft 4 forskellige udviklere indover og det har (måske) resulteret i at siden har fejl fx. i forhold til at siden er meget langsom. Hertil mangler der lidt udvikling for at den er helt køreklar. 

Jeg har desværre ikke økonomi til at fortsætte med platformen og få rettet op på de eksisterende fejl, samt få udviklet det sidste. 

Derfor sætter jeg det nu til salg, som det står i dag. 

Det der er brugt lang tid på at udvikle, var at splitte systemet op, så også butikken havde deres eget log ind, så de kunne håndtere hele deres butik online. 

Her kan butikken bl.a.
- Oprette deres produkter og så produkterne automatisk ryger under rette kategori på selve platformen. 
- Se hvad der er solgt i netop deres butik.
- Designe deres egen side med tekst, logo, weblink, åbningstider, billeder mv. 
- Se aktuelle ordre.
- Se statestiker. 
- Se hvad de har omsat for.
- Automatisk mail med ordre når der er blevet solgt et produkt i deres butik.

Yderligere avanceret udvikling:
- Når en kunden handler fra fx. 5 forskelllige butikker, så bliver hver ordre delt op og hver butik får besked herom.
- Når man i højre side vælger fx. København, så er systemet lavet sådan, at København har deres egen side med byerne, produkterne, eget slideshow m.m.
Ligeledes er der integreret byskilt, så man ved man handler fra København (byerne er ikke sat op, så det kan ses)


Testsiden ligger her:
http://byensonlineshop.indosoft.com.au/

Log ind til butikken på testsiden:
http://byensonlineshop.indosoft.com.au/index.php/customer/account/login/referer/aHR0cDovL2J5ZW5zb25saW5lc2hvcC5pbmRvc29mdC5jb20uYXUvaW5kZXgucGhwL2N1c3RvbWVyL2FjY291bnQvaW5kZXgv/

Brugernavn: maja @ castingportalen.dk
Kode: maja1988 

System: Magento.

Jeg sælger siden som det står nu. Så har du tanker om at lave noget som matcher denne platform, så kom med et bud.  


Mvh
Maja 

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)