Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spar 500 kr. på dit nye logo (5 styk)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa! 

I 2014 kastede jeg mig ud i et spændende og udfordrende projekt med salg af miljøvenligt A4 papir. Men ud over blot at sælge papiret, vil jeg her i 2015 også tilbyde at designe papiret, og om få uger bliver denne service tilgængelig på min shop. Hovedfokus bliver design af:

- Logo

- Brevhoved

- Visitkort

- Flyers

- Brochurer o. lign.

Min kreative og iderige samarbejdspartner har længe arbejdet med grafik, men jeg må blankt indrømme, at det er et nyt felt for mig - og da det er mig som er ansvarlig for kundekontakten og salg, og vi meget gerne vil have nogle referencer før opstart, tilbyder vi logodesign til 1295 kr. ex. moms til 5 kunder. Normalpris bliver 1795 kr. ex. moms, dvs. du sparer 500 kr. 

Vi håber meget på, at vi så må bruge dit logo som reference (gerne med en udtalelse) - men det vil også være helt perfekt, hvis du vil komme med din ærlige mening om hele forløbet. Er der noget vi kunne gøre bedre, smartere, hurtigere? og lign. 

Så vil du være én af de 5, som får et unikt og professionelt logo 500 kr. billigere, så send meget gerne en privat besked eller mail (gerne med en god beskrivelse af dit firma, produkt eller service, evt. med eksempler eller skitser som kan bruges som inspiration). Og spørg endelig hvis du har nogle spørgsmål. 

Leveringstid: 2-6 hverdage., 25% betaling før start - er du efter rettelser ikke tilfreds får du pengene retur. 

Se et par referencer her. (mailadresse står nederst på siden). 

Fortsat rigtig god dag!

Mvh Uffe

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

uffehs:

- Logo

- Brevhoved

- Visitkort

- Flyers

Ønsker man evt. en god pris på andet end logo, er det selvfølgelig også muligt. Bare send en beskrivelse, og så finder vi et uforpligtende tilbud. 

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er stadig plads til et par logoer endnu. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)