Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring med SEO

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 2. Jan 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er

Jeg vil gerne vide hvordan jeg arbejder med SEO. Hvordan det fungere. Og altså hvordan du kan udføre markedsføring med SEO. På forhånd tak.

Kh Markus

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 2. Jan 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for linket havde læst den før. Jeg tænker sådan mere på hvordan man udfører selve arbejdet. Altså skal man downloade et program eller hvordan man sådan laver SEO

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

MMCCMM2000:

Tak for linket havde læst den før. Jeg tænker sådan mere på hvordan man udfører selve arbejdet. Altså skal man downloade et program eller hvordan man sådan laver SEO

Bruger du wordpress? I så fald er "SEO by yoast" et godt udgangspunkt (plugin til wordpress). Ellers kan du google "Onpage seo" og "offpage seo" (offpage seo kan også findes ved "linkbuilding"). Så får du en masse info om, hvordan det lige er man seo-optimerer en side og linkbuilder effektivt til den.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 2. Jan 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Forstår ikke helt det med Wordpress. Kan du ikke forklare det? Hvordan det virker og hvordan man bruger det. På forhånd tak.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress er et program du bruger til din sides layout. Hvis du driver en webshop er lignende: Magento, shopify osv..

Hvis du vil have hjælp, er du nok nødt til at vise mig dit site.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

MMCCMM2000, SEO er en mindre videnskab næsten. Du skal sætte dig ned og læse en bog om det. Den bedste på markedet lige nu, er Thomas's SEO-LEX: http://www.seo-lex.dk 

Held og lykke :-)

Fra Skanderborg, Galten
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Stort set alle råd jeg har læst herinde kan findes på denne side + flere tips:

http://www.dummies.com/how-to/content/search-engine-optimization-for-dummies-cheat-sheet.html

Start med det cheat sheet og se nogle nye er video på youtube så er du nogenlunde kørende, tror jeg.

Hold dig fra danske bøger til 600-1500kr da det næsten kun kan være fup. Der er ingen danske forlag der udgiver dem (de kan typisk ikke findes via bogpriser.dk- go figure) og de er forfattet af folk med tvivlsomme motiver og [måske] evner. Hvis du levede af SEO ville du så afsløre dine tricks for 1500 kr når du på hver kunde kunne tjene 2-3 gange det?  Nej vel :)

www.isos.dk- IT support

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

isos.dk:
Hold dig fra danske bøger til 600-1500kr da det næsten kun kan være fup. Der er ingen danske forlag der udgiver dem (de kan typisk ikke findes via bogpriser.dk- go figure) og de er forfattet af folk med tvivlsomme motiver og [måske] evner. Hvis du levede af SEO ville du så afsløre dine tricks for 1500 kr når du på hver kunde kunne tjene 2-3 gange det?  Nej vel :)

Har du læst nogle af disse bøger?

Hvis man lever af SEO gælder det da om, at så mange som overhovedet muligt ved man eksisterer. Det er en bog rigtig effektiv til, og det giver en masse værdifulde links til forfatteren
Jeg tror bestemt, du kan regne med at der er en dybere mening med, når nogen vælger at udgive en bog.

Jeg har læst flere danske bøger om SEO og online markedsføring til en pris på 600-1500 kr. med stor fornøjelse - og jeg mener absolut, at man får meget for pengene.! 

Fra Skanderborg, Galten
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Simon Grevang:

Har du læst nogle af disse bøger?

Hvis man lever af SEO gælder det da om, at så mange som overhovedet muligt ved man eksisterer. Det er en bog rigtig effektiv til, og det giver en masse værdifulde links til forfatteren
Jeg tror bestemt, du kan regne med at der er en dybere mening med, når nogen vælger at udgive en bog.

Jeg har læst gratis-dele af de bøger og ingen af dem har budt på noget jeg ikke kendte til i forvejen. Absolut intet nyt.

Det er endvidere mistænksomt at ingen af de danske, der bliver reklameret for herinde, tilsyneladende kan finde en forlægger der gider udgive dem. Det siger vel lidt om kvaliteten. De er allesammen egenudgivelser- hvilket er ok, men allesammen?

Du skriver "at så mange som overhovedet muligt ved man eksistere".  Så man skal betale 600+ kroner for at en tilfældig "sælger" får lidt reklame?

Det var så bare mine uvidende 25 øre.

www.isos.dk- IT support

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)