Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tålmodighed eller ??

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Sorø
Tilmeldt 16. Nov 14
Indlæg ialt: 11
Fra  magnifique Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen,

Er der nogen med webshops som vil fortælle lidt om deres "historie", jeg savner andres erfaring i forhold til hvor lang tid der gik før der kom rigtig gang i jeres shops. Hvad var jeres bedste tiltag i forhold til at få gang i salget (facebook, instagram eller andet)?

Jeg startede i slutningen af oktober 2014 mine 2 webshops op, og jeg synes jeg bruger rigtig lang tid på at sætte mig ind i SEO, lave facebook kampagner mv. men der sker ligesom ikke det store i forhold til salget, og det irriterer mig helt vildt. Er jeg bare for utålmodig, eller er mit arbejde simpelthen ikke godt nok!?

Lad mig høre lidt erfaringer, positive, som negative hvis i har tid:) Tusind tak...

Se endelig nærmere på siderne hvis i har lyst.
www.pinkkiss.dk og www.magnifique-shop.dk

mange hilsner
Karina

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karina

Det er ikke sikkert du vil kunne lide svaret, men opskriften på succes med nethandel, er desværre (logisk nok), hårdt arbejde - Samt en masse tålmodighed, som du selv nævner. 

Hvis du er bekendt med der findes et behov, hvilket jeg antager der måtte gøre, er det bare med at klø på. At drive en webshop er en “on going“ proces, hvor du løbende skal optimerer. Du kan eventuelt få opsat en Google Analaytics, hvis du ikke allerede har dette. På denne måde vil du kunne tracke din trafik, hvorigennem du kan analysere på den data du måtte få. 

God vind :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)