Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seriøst Telemarketingfirma søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 177
Fra  BumblebeeBusiness Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er på jagt efter et seriøst Telemarketingfirma, der ønsker at invitere gæster til vores Netværksmøder hos GLOBAL Network. Vi har over 40 grupper i Danmark, som mødes hver 14. dag, men i første omgang vil jeg teste et firma til et par af grupperne på Sjælland.

Vi honorerer per gæst der rent fysisk møder op og yderligere når gæsten melder sig ind i gruppen.

GLOBAL Network er et professionelt erhvervsnetværk som har eksisteret i mere end 9 år, og vi faciliterer at forretningsfolk mødes med henblik på at skabe forretning, leads og samarbejdsmuligheder.

Ser frem til at høre fra seriøse Telemarketing-firmaer.

Venlig hilsen

Torben Søndergaard

Regionschef hos GLOBAL Network

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Torben Søndergaard:
Vi honorerer per gæst der rent fysisk møder op og yderligere når gæsten melder sig ind i gruppen.

Det er muligt at du får fat i et seriøst telemarketing firma, men nok ikke et særligt kløgtigt / vidende firma.

Et kløgtigt TM-firma, ville aldrig lade dig dikterer pris og intet kløgtigt firma, ville lade sig teste gratis -  derimod vil et kløgtigt firma tage betaling for at teste produktet , hvilket også et must til senere prisfastsættelser på de 2 faktorer du nævner, nemlig møde op og tilmeldelse.

Eftersom I har eksisteret i 9 år, så er jeg SIKKER på at du selv ved, hvor svært det er skaffe nye medlemmer og derfor vil det heller ikke være økonomisk  muligt for jer at betale et erfarent professionelt firma til opgaven, som netop også tager højde for, at de også selv skal tjene på opgaven.

Serie

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Torben

Jeg er enig med det Serie skriver.

Jeg har bemærket at du søger nyt firma omtrent hver måned. det ville du formentlig slippe for, hvis du lytter godt efter, hvad det er han prøver på at fortælle dig.

Held og lykke.

Mvh Jannie

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

jannie N:
Jeg har bemærket at du søger nyt firma omtrent hver måned

Har har ikke fulgt med i deres ansøgnings omdrejninger på Amino  overhovedet  -  men Teksten i Torbens indlæg lugtede langt væk af mere eller mindre søgning efter gratis arbejdskraft.

Jeg ville ikke skrive det direkte i første omgang, andet end jeg udtrykte at DE ved hvor svært det er at skaffe kunder og så håbede jeg på at nogen smed et indput om deres adfærd og det gjorde du så Jannie.

Hvergang nogen hopper på Deres Limpind, så sparer de nok kr. 10.000 til 30.000  og om muligt så skaffer Deres ofre en eller nogle ganske få nye kunder til dem, som de bliver betalt usansynligt dårligt for og derefter stopper.

Global Network har således fået en eller flere nye medlemmer - uden omkostning og det er en fuldt bevidst fremgangs metode .

Torben har ikke brug for held og lykke  i denne sammenhæng - men nok i andre, som kan til komme.

Vil godt nævne at jeg ikke udtaler mig, som en tidligere brugt person af Globel Network - men udtaler mig som en erfaren person, som kan spotte 

Serie 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

jannie N:
Jeg har bemærket at du søger nyt firma omtrent hver måned. det ville du formentlig slippe for, hvis du lytter godt efter, hvad det er han prøver på at fortælle dig.

Desværre Jannie, var det ikke for at være servicerende til denne Torben -  men at være servicerende for fremtidige ofre,,,

Men nu ved det :-) 

Serie

Fra Skanderborg
Tilmeldt 8. Nov 14
Indlæg ialt: 193
Fra  CleverDeal.dk Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torben

Tjek hjemmesider som:  Frontweb.dk og Ekspertsalg.dk

Dem har vi super god erfaring med.

Mvh.

Jacob Bager

CleverDeal.dk

www.cleverdeal.dk ▶︎ Ny Dealshop med ekstraordinære priser til den almene forbruger.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Bager:

Hej Torben

Tjek hjemmesider som:  Frontweb.dk og Ekspertsalg.dk

Dem har vi super god erfaring med.

Torben spurgte jo sådan set bare efter et TM-firma, som vil arbejde sådan ca. gratis for ham  -  så hvorfor henvise ham til firmaer, uden du ved om disse er indstlllet på det ? 

Serie

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Torben valgte tydeligvis  tavsheden - som nok er det bedste træk han kunne gøre.

Global network is back in space :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)