Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Producent til produkt i marmor (Europa)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er på udkig efter en producent til en "small scale" produktion af produkter i marmor (100-1000 stk) der kan lave det hele, fra udforming, til efterarbejdelse. Der er tale om produkter der hovedsagelig skal vandskæres og laves huller i. Er der nogen der har en idé om hvem jeg kunne kontakte for denne type job (inden for Europa)?

Vh

Live

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Grækenland er et godt bud.  Skal det være billigt er Tyrkiet en rigtigt godt bud.

 

Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn, tak for svar. Du har ikke et mere spæcifikt bud?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har desværre ikke noget specifikt bud.  Er det dine hooks du skal have fremstillet, så ville jeg nok finde en der kan har en CNC vandstråleskærer. Fordelen ved at vælge lande som Grækenland, Tyrkiet , Italien  er at de har store forekomster af marmor.  Ved  f.eks at søge på " Marble  Waterjet cutting" vil du kunne finde en del firmaer.  Alternativt kan få hjælp på de respektive landes ambassaders handelsafdeling, de hjælper gratis med at finde leverandører i deres land.    

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

g

Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er det nemlig. Lige nu bruger jeg nogen der vandskærer dem her i Danmark, men det er godt nok kostbart. De laver ej efterarbejd som drilling af hul og slibning, og man skal selv stå for materialet. Jeg er interesseret i at finde nogen der kan lave det hele, inkl materiale.

En god idé at høre med handelsafdelingerne i de forskellige land. Det vil jeg prøve så.

Tak!  

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)