Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero - gratis men uden support

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke helt diskussionen omkring gratis vs ikke gratis.

Det interessante er vel om Dinero, formår at levere et produkt, der kan betjenes af ikke regnskabskyndige? Langt hen ad vejen synes jeg det lykkes... 

Men jeg synes også at Dinero på en lang række områder har store mangler og derfor kan man vel godt tillade os som gratisbruger (der giver input brugbart input til Dinero) at stille lidt krav til support når der eks. er direkte fejl i systemet eller udviklerne har rodet lidt rundt i tingene... Uanset gratis eller PRO bruger :)

Men thumbs up til Dinero teamet for at tage kampen op mod regnskabsdrengene og gøre tingene simple. Vi ser frem til API :)

Mange hilsner

David

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

David, som jeg har skrevet, så yder vi support til alle brugere på selve Dinero.
Så har du spørgsmål til hvordan noget virker, har du fundet en bug, eller har du andet vedr. programmet, så kan du til hver en tid kontakte os.
Det vi ikke kan, er at hjælpe dig gratis med alle dine specifikke spørgsmål om dit eget regnskab.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Tak for dit svar. Fejl 40 kan selvfølgelig ikke udelukkes men tror ikke det er der skoen trykker. Vælger vi på et tidspunkt PRO versionen vil vi helt sikkert tage fordel af den uddannelse og oplæring som følger med. Vidste forresten ikke at den følger med. 

Dinero har henvendt sig og vi prøver at finde en løsning så det er i hvertfald positivt.

Mvh

Dennis

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din kommentarer, David. Og jeg er enig med dig, vi har stor fornøjelse af Dinero og langt hen af vejen er det tilfredsstillende. Meget brugervenlig og jeg er bestemt ikke regnskabskyndig men har selvfølgelig måttet sætte mig ind i det da priserne "regnskabsdrengene" for en iværksætter er umulige.

Jeg savner dog at man kan gøre Dinero opmørksom på eventuelle fejl og mangler uden at skulle igennem Amino.

Mvh

Dennis

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Først må jeg hellere takke for at I hjælper mig med hvad jeg tror er en "bug" i programmet selvom jeg er gratis-bruger.

Men jeg har lige været inde på https://dinero.dk/support/ og der kan jeg ikke se hvordan man kan kontakte Jer på hverken email eller telefon og på https://dinero.dk/om-dinero/kontakt/ gør I specifikt opmærksom på at support kun ydes til PRO-brugere.

Jeg tror de fleste er opmærksomme på at I ikke yder support omkring selve bogføringen eller regnskabet.

Mvh

Dennis

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Problemet er at du ikke kan henvende dig til Dinero, hverken på telefon eller email og de specifik fortæller at man skal være PRO-bruger for at få support. Min tilgang var ren og skær at dele min oplevelse herinde, ikke for at spille nogen kort. Forventningerne til noget gratis er vel de samme. Når du spiser smagsprøver i supermarkederne har du vel også en forventning om at det smager som det de sælger......eller burde det være okay at give smagsprøver hvis udløbsdatoen er udløbet?

Dinero har henvendt sig og arbejder på sagen så mon ikke vi finder ud af det.

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Golfkysten:

Problemet er at du ikke kan henvende dig til Dinero, hverken på telefon eller email og de specifik fortæller at man skal være PRO-bruger for at få support. Min tilgang var ren og skær at dele min oplevelse herinde, ikke for at spille nogen kort. Forventningerne til noget gratis er vel de samme. Når du spiser smagsprøver i supermarkederne har du vel også en forventning om at det smager som det de sælger......eller burde det være okay at give smagsprøver hvis udløbsdatoen er udløbet?

Dinero har henvendt sig og arbejder på sagen så mon ikke vi finder ud af det.

Hej Dennis.

Når du er på kontaktsiden, kan du trykke "andre spørgsmål" og dermed til vores kontaktside :)

Jeg har nu svaret dig på din henvendelse. For andre brugeres skyld (specielt dig Claus), har jeg kopieret svaret ind herunder også:

-----

Hej Dennis.

Så har vi haft mulighed for at kigge på din case.

I Dinero bygger vi et regnskabsprogram som passer til de helt almindelige små virksomheder.
Vores målsætning er at gøre systemet så nemt og brugervenligt for vores brugere - det gør vi fx ved at sikre de ikke laver fejl ved at bruge en forkert momstype.
Derfor har vi nogle regler indbygget rundt omkring i systemet.

Du sælger varer til en dansk virksomhed men leverer varen i udlandet. Normalt sælger virksomheder enten varer til dansk virksomhed og levere varen i danmark, eller sælger til en udenlandsk kunde med levering i udlandet - altså normale cases vi kan håndtere. Din case er gangske enkelt ikke en case som vi mener falder under "de helt almindelige små virksomheder". Der er derfor ikke tale om en fejl, men at vi ikke understøtter denne meget sjældne case. Lidt ligesom vi ikke understøtter varelager og koncernregnskaber.

Du kan dog godt komme uden om alt dette, hvis du er lidt fiks på fingerne :)
1. Når du opretter kontakten skal du huske ikke at bruge vores CVR opslag
2. Ved oprettelsen skal du udfylde informationerne (inkl. cvr. nr) og vælge landet USA
3. Ved oprettelsen af en faktura kan du evt. fjerne "USA, VAT no. under adressen i toppen"
4. Ved produkterne skal du vælge momstypen "Rubrik C"

Du er altid til at skrive hvis flere spørgsmål skulle dukke op :)

De bedste hilsner
Rasmus
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Dinero er i gang med at kigge ppå problemmatikken så mon ikke de finder en løsning. Tror at vi skal lade det være ved det men problematikken drejer sig om at momse visse ydelser (hotelophold i EU) korrekt i Dinero så salget viser sig korrekt i rubrik C på momsangivelsen. 

Mvh

Dennis

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Mange tak for svaret, det vil jeg prøve. Og tak for fiffet om hvordan man kan kontakte Jer

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)