Kan du ikke forstå min utrilfredshed synes jeg at du skal læse indlægget igen......... |
qdkthomas:Tip herfra, luk firma og få dig et job med begrænset udfordringer
Arrrh - dén var lige frisk nok, synes jeg....
Kan du ikke forstå min utrilfredshed synes jeg at du skal læse indlægget igen......... |
Arrrh - dén var lige frisk nok, synes jeg.... |
Jeg er nok ikke kvik nok, men det er ikke lykkedes mig endnu at forstå hvad problemet er. Du skriver at der er noget i Dinero der ikke virker og selv efter jeg flere gange har spurgt ind til hvad det er, fortsætter du med at klage, dog uden at fortælle hvad du mener der er galt. Så igen, hvad mener du der er galt med Dinero? De bedste hilsner Martin
|
Hej Martin Jeg har lige sendt en email til support som du bad om. Jeg bliver ikke ved med at klage men svarer de mennesker som har ulejliget sig med at svare på indlægget. Er det ikke okay? Mvh Dennis |
Hallo Arguin!!! Dinero har selv reageret så nu tager jeg den med dem. Men tak for interessen. Mvh Dennis |
Golfkysten! Der findes ikke noget program på mere end nogle få linier uden fejl. Punktum* Det har vi lært at leve med, og sådan har det været fra de første PCere kom frem. Hvis du finder reelle fejl (bortset fra fejl 40), så er jeg 100% sikker på, at Martin gerne vil sørge for, at de bliver rettet. Det principielle har du jo ret i - nemlig at fordi programmet er gratis, så skal det stadig fungere som forventet, ellers bliver det jo markedsført helt forkert. Det de fleste glemmer, det er, at de få kroner, at PRO versionen eller et af de mange andre programmer til bogføring, koster slet ikke dækker over hele den omkostning, der er ved brugen. Den største udgift vil som regel være uddannelse og oplæring. I gratis-versionen står du selv for den del. Skal du have mere, så var det nok en idé enten at opgradere til PRO eller finde en anden løsning på dit bogføringsbehov. |
Det eneste positive ved mit indlæg har været at Dinero har henvendt sig og nu arbejder vi på problemet. Sådan arbejder ethvert professionelt firma så det er ihvertfald positivt men trist med de negative indlæg når nu jeg bare ville i kontakt med support hos Dinero. |
Jeg må indrømme jeg altså heller ikke helt kan forstå din tilgang, eller for den sags måde at spille dine kort på. For det første er det virkelig, virkelig sjældent man ser nogen brokke sig over et gratis produkt(forventninger kan vel ikke være de største?= For det andet er det meget meget sjældent man oplever klager, hvor personen som indbringer klagen ikke vil fortælle hvad klagen består af? for det trejde, hvorfor klage inden på amino, og ikke henvende dit til dinero(jo jo, Martin har aktier ved begge, men jeg laver trods alt heller ikke en anmeldelse af amino.dk inde op minmave.dk fordi han også har anparter i dette) -Sidst men ikke mindst vil det være fuldstændigt ligegyldigt at opgradere til PRO, hvis man alligevel fik det hele hos gratis versionen. |
Hej Golfkysten Som Dinero bruger kunne jeg rigtigt godt tænke mig at få at vide hvad det er der muligvis ikke virker? Hvis der er noget der bogføres forkert i forbindelse med handel med udlandet kan det have store konsekvenser for en bogføringshandikappet som jeg. Er du rar at dele detaljerne med mig og de andre herinde? |