Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero - gratis men uden support

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke forstå min utrilfredshed synes jeg at du skal læse indlægget igen.........

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

qdkthomas:
Tip herfra, luk firma og få dig et job med begrænset udfordringer

Arrrh - dén var lige frisk nok, synes jeg....

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Golfkysten:

Kan du ikke forstå min utrilfredshed synes jeg at du skal læse indlægget igen.........



Jeg er nok ikke kvik nok, men det er ikke lykkedes mig endnu at forstå hvad problemet er.
Du skriver at der er noget i Dinero der ikke virker og selv efter jeg flere gange har spurgt ind til hvad det er, fortsætter du med at klage, dog uden at fortælle hvad du mener der er galt.

Så igen, hvad mener du der er galt med Dinero?

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Golfkysten!!

Du er nødt til at være lidt mere klar i spyttet!

Hvad er det der ikke virker med Dinero. Du bliver ved med at skrive om en fejl, dog uden at komme ind på hvad den er!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg har lige sendt en email til support som du bad om. Jeg bliver ikke ved med at klage men svarer de mennesker som har ulejliget sig med at svare på indlægget. 

Er det ikke okay?

Mvh

Dennis

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hallo Arguin!!!

Dinero har selv reageret så nu tager jeg den med dem. Men tak for interessen.

Mvh

Dennis

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Sep 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Golfkysten!

Der findes ikke noget program på mere end nogle få linier uden fejl. Punktum*

Det har vi lært at leve med, og sådan har det været fra de første PCere kom frem.

Hvis du finder reelle fejl (bortset fra fejl 40), så er jeg 100% sikker på, at Martin gerne vil sørge for, at de bliver rettet. Det principielle har du jo ret i - nemlig at fordi programmet er gratis, så skal det stadig fungere som forventet, ellers bliver det jo markedsført helt forkert.

Det de fleste glemmer, det er, at de få kroner, at PRO versionen eller et af de mange andre programmer til bogføring, koster slet ikke dækker over hele den omkostning, der er ved brugen. Den største udgift vil som regel være uddannelse og oplæring. I gratis-versionen står du selv for den del. Skal du have mere, så var det nok en idé enten at opgradere til PRO eller finde en anden løsning på dit bogføringsbehov.

Mvh. Per

*) Der findes sikkert noget serverprogrammel fra 19xx/200x, som efterhånden er så gennemtestet, at fejlene er udryddet, men du forstår nok, hvor jeg vil hen. At finde fejl i programmer er næsten umuligt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det eneste positive ved mit indlæg har været at Dinero har henvendt sig og nu arbejder vi på problemet. Sådan arbejder ethvert professionelt firma så det er ihvertfald positivt men trist med de negative indlæg når nu jeg bare ville i kontakt med support hos Dinero.

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg må indrømme jeg altså heller ikke helt kan forstå din tilgang, eller for den sags måde at spille dine kort på.

For det første er det virkelig, virkelig sjældent man ser nogen brokke sig over et gratis produkt(forventninger kan vel ikke være de største?=

For det andet er det meget meget sjældent man oplever klager, hvor personen som indbringer klagen ikke vil fortælle hvad klagen består af?

for det trejde, hvorfor klage inden på amino, og ikke henvende dit til dinero(jo jo, Martin har aktier ved begge, men jeg laver trods alt heller ikke en anmeldelse af amino.dk inde op minmave.dk fordi han også har anparter i dette)

-Sidst men ikke mindst vil det være fuldstændigt ligegyldigt at opgradere til PRO, hvis man alligevel fik det hele hos gratis versionen.

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 5
Fra  appsolution Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Golfkysten

Som Dinero bruger kunne jeg rigtigt godt tænke mig at få at vide hvad det er der muligvis ikke virker?

Hvis der er noget der bogføres forkert i forbindelse med handel med udlandet kan det have store konsekvenser for en bogføringshandikappet som jeg. Er du rar at dele detaljerne med mig og de andre herinde?

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)