Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero - gratis men uden support

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit sure opstød er helt okay......men bare fordi at noget er gratis betyder det ikke at det ikke behøver at virke. 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det du mener ikke virker?

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Angelina

Hvis du læser mit indlæg har jeg det på samme måde som dig, vi havde planlagt at opgradere til PRO version "in due time" hvilket betyder på det rigtige tidspunkt. Men der er altså fuktioner i programmet som ikke virker og som gør at der ikke bliver bogført rigtig og det er ikke okay selvom programmet er gratis.

Mvh

Dennis

Tilmeldt 8. Jan 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har en urealistisk ide om hverm der skal løse dine udfordringer. Dig eller alle andre. I eksemplet med Dinero kunne du have undersøgt hvad programmet kan fra starte af, og så vælge det til eller fra.

Tip herfra, luk firma og få dig et job med begrænset udfordringer, eller hvor evt. hvor der er ansat folk til at hjælpe dig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Forstår det udmærket men jeg er nød til igen at sige bare fordi noget er gratis betyder det ikke at det ikke behøver at virke. Findes der nogle bugs i programmet er man da nød til at kunne gøre opmærksom på det på en eller anden og selvfølgelig til Dinero og ikke have forventninger om et forum som dette skal kunne klare problemet.

Mvh

Dennis

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis igen, hvad er det du mener ikke virker?
Vi supporterer 100% Dinero, også for gratisbrugere, hvis der er fejl i systemet eller uklarhed over hvordan ting virker.
Der mailer du bare support@dinero.dk og så kigger vi på det.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Som tidligere nævnt....gratis betyder ikke at man kan levere en vare som ikke virker. Du har vel også en forventning om at smagsprøverne i supermarkedet smager som den rigtige vare eller.....

Men tak for dit svar

Mvh Dennis

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du lyder som en der vil få rigtig stor success Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Det gør jeg.

Mvh

Dennis

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Golfkysten hvad brokker du dig sådan over . Du må være en meget dårlig forretnings mand vis du ikke har råd til at betale det beskedende beløb deniro koster for fuld udgave .

Jeg har ikke selv prøvet regnskabs programmet ud endnu men dem jeg kender som bruger programmet er er yderst tilfreds med det både for gratis versionen og for den betalte .

Yder mere syntes jeg at folk herinde er meget flinke til og hjælpe vis man har problemer med programmet .

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)