Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero - gratis men uden support

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer

Vi er desværre løbet ind i problemer med den gratise version af Dinero og nået et stykke hen i regnskabsåret og da der ingen support er fra Dinero gør det livet lidt sværere for os. Vi et nystartet firma som forsøger at holde udgifterne på et minimum i opstarten og derfor virkede Dinero som en god ide fordi det var gratis. Vi vidste selvfølgelig at vi på et tidspunkt sikkert blev nødt til at migrære til PRO versionen og samarbejde med en revisor efterhånden som firmaet voksede men "in due time" som man siger på engelsk.

Nu er vi nød til at stille spørgsmålene herinde og håbe på at nogle kender svarene, vil svare og hjælpe og samtidig prøve at sortere svarene mellem dem med interessekonflikter og dem som oprigtig prøver at hjælpe. Men uden support fra Dinero er godt nok svært at blive begejstret over programmet.

Så derfor bliver det desværre ikke nogen anbefaling af Dinero herfra, og specielt ikke hvis I handler med ydelser der leveres uden afgift i Danmark, andre EU lande eller udenfor EU.

Mvh

Dennis

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kære Dennis

Dinero er et gratis regnskabsprogram, uden reklamer eller andet gøgl.
Det giver vi dig 100 % gratis.
Oven i det, får du de første 10 dage gratis regnskabshjælp og derefter hjælp hvis der er noget du ikke forstår i Dinero.
Hvis du har brug for hjælp til dit regnskab efter det, skal du være Dinero Pro bruger og det koster 97 kr. / måned. 

Er det ikke en ret god deal?

De bedste hilsner

Martin


 

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Så du har taget den ulejlighed om at skrive en anmeldelse af et program herinde? Du bruger selv programmet fordi det er gratis, men det er åbenbart for gratis for dig?

Jeg går ikke ind på din hjemmeside og anmelder din hjemmeside 0 ud af 5 stjerner fordi at dine produkter ikke er gratis?

Hvad er det for en gang hø.... I stedet for at bruge tid på at skrive dette opslag af dig, kunne du læse lidt mere om dit problem og måske lære noget om det?

Beklager surt opstød, har bare svært ved at se pointen...

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 08
Indlæg ialt: 20
Fra  Pinkstudio.dk Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Dennis

Du får noget gratis, og brokker dig så over der ikke følger en masse goder med - goder man i øvrigt kan få hvis man vil betale for varen?

Jeg bruger i øvrigt gratisudgaven, og er ikke superskarp til det der regnskabsnoget, det erkender jeg blankt - så når jeg er stødt på et problem, har jeg spurgt her eller på facebook - og fået lynhurtig support fra dinero brugere der er meget bedre til det end mig. Jeg synes det er totalt win - og når jeg er færdig med at smide alle mine penge i det moneypit (mit nye studie) jeg investerede i sidste år - så opgraderer jeg min Dinero - ikke fordi jeg har brug for pro-udgaven, men fordi jeg gerne vil støtte dem der støtter mig ... ( => ved at give mig noget gratis)

Mvh

Angelina

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Alternativet til Dinero Pro er ofte mindst lige så dyrt som Dinero Pro, så det kan da aldrig blive dyrere end sædvanligt at Dinero giver programmet gratis. Skal man så betale for support koster det jo ikke mere, end det ellers ville have kostet hvis du var gået til konkurrenterne. 

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Der må jeg giv de andre ret i meget af det som de siger, samtidig synes jeg også at du skulle prøv at lytte/se Martin Thorborg version hvor han forklare lidt om det problem som du netop har, 

">

Jeg synes det er fair deal for Martin og hans hold at han ikke hjælper alle fordi så kan han brug tid på det, ellers skulle han ansætte flere folk til at besvare spørgsmål og problemer mv

Derfor må du også prøv at se det fra Martin's side, 

Fra Thisted
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Apps4all ApS Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Gratis giver jo som regel nogle begrænsninger - og af og til, skal man så selv ulejlige sig med, enten at løse opgaven eller researche sig til det.

Kan/vil du ikke bruge 97 kr. om måneden på, at få dit behov dækket og vil du så heller, ikke selv gøre arbejdet.. Ja, så er det en svær iværksætter-fødsel du er i gang med...

Tilmeldt 8. Jan 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Jeg har lige oprettet mig i Dinero, men der står i bunden at det er en PRO udgave jeg har, men det er den gratis version jeg ønsker.

Er det måske en gratis prøveperiode af PRO´en og så bliver man vidre stillet til den gratis version efter prøveperioden ?

Hilsen

Mathias

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mathias

Alle får 10 dage gratis Pro, så nyd du dem bare.
Efter det, laver vi det om til Starter som er gratis.
Så det koster dig intet.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Det er åbenbart et standard svar så jeg referer til tidligere korrespondence til dig fra idag i andet indlæg.

Mvh

Dennis

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)