Hej. Godt nytår alle. Jeg er rundt på gulvet. Indtil nu har jeg fint kunne logge ind på e-boks (erhverv) via med digital signatur som er en htlm fil. Har endda modtaget en e-mail hvori der står at jeg ikke skal foretage mig noget da virksomheden allerede er migreret som det så fint hedder. Alligevel kan jeg så fra d.d. pludselig ikke logge ind. Får denne her fejlmeddelelse: http://peecee.dk/upload/view/446412/full Deres support virker håbløst. Man kan ikke skrive direkte til dem via e-mail. Telefonsupport koster 250 kr. Jeg vælger så at bestille en ny digital medarbejdersignatur og får også fint installeret. Logger mig så ind på e-boks og får denne her melding http://peecee.dk/upload/view/446413/full Jeg er mere end forvirret. Hvad pokker skal jeg gøre for at kunne komme ind på min erhverv e-boks? |
log ind på nemid.nu med din medarbejder signatur eller måske bedre på virk.dk og gå i bruger adminstration og brugere og vælg den bruger du er logget ind som og gå i rettigheder og tildel de korrekte rettigheder Ebox, moms og hvad ved jeg
Det er meget mere mærkeligt at den første blev trukket tilbage vil jeg sige, og det bør de kunne svare på uden gebyr men den nye er sikkert ikke per deffination tildelt alle adm rettigheder - ja besværligt system men gråd hjælper ikke
vh John H