Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan lige med medarbejdersignatur

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 12
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Godt nytår alle.

Jeg er rundt på gulvet. Indtil nu har jeg fint kunne logge ind på e-boks (erhverv) via med digital signatur som er en htlm fil. Har endda modtaget en e-mail hvori der står at jeg ikke skal foretage mig noget da virksomheden allerede er migreret som det så fint hedder.

Alligevel kan jeg så fra d.d. pludselig ikke logge ind. Får denne her fejlmeddelelse: http://peecee.dk/upload/view/446412/full

Deres support virker håbløst. Man kan ikke skrive direkte til dem via e-mail. Telefonsupport koster 250 kr. Jeg vælger så at bestille en ny digital medarbejdersignatur og får også fint installeret. Logger mig så ind på e-boks og får denne her melding http://peecee.dk/upload/view/446413/full

Jeg er mere end forvirret. Hvad pokker skal jeg gøre for at kunne komme ind på min erhverv e-boks?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

log ind på nemid.nu med din medarbejder signatur eller måske bedre på virk.dk og gå i bruger adminstration og brugere og vælg den bruger du er logget ind som og gå i rettigheder og tildel de korrekte rettigheder Ebox, moms og hvad ved jeg

Det er meget mere mærkeligt at den første blev trukket tilbage vil jeg sige, og det bør de kunne svare på uden gebyr  men den nye er sikkert ikke per deffination tildelt alle adm rettigheder - ja besværligt system men gråd hjælper ikke

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Jul 12
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 02:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan fint logge ind på virk.dk med min nye nøglefil men e-boks bliver slet ikke vist under rettigheder sådan som jeg lige kan se det.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

og du har oprettet en virksomheds eboks går jeg ud fra? Det burde fungere. Har du prøvet med en anden browser?

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Jul 12
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har nu prøvet med firefox, chrome og explore. Chrome vil ikke køre java. Explore giver præcis samme fejlmelding som firefox gjorde det.

Ja det virker rodet og ret håbløst må man sige. Har nu skrevet til e-boks men svartiden hos dem er jo bemærkelsesværdig altid lang.

Foreløbig tak.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)