Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktet!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen!

Jeg studerer erhvervsøkonomi og har alt, alt for længe gået rundt med tanker om opstart af en virksomhed, helst en webshop, hvorfra jeg kunne sælge noget, som virkelig kunne give god avance og som der er efterspørgsel for. Nu ved jeg godt, at nogle vil måske synes at det er lidt dumt at spørge til det, for dem, der arbejder med det, vil sikkert ikke have konkurrence fra mig. Men det kunne alligevel være dejligt hvis man kunne få lidt vejledning mht hvilken branche, der er vækst/fremtid i. Jeg er interesseret i IT, men har fået at vide, at der er generelt lav avance pga høj konkurrence. Jeg ville gerne oprindeligt sælge eksterne harddiske med god kryptering og andre lagringsmedier, selvom det lyder lidt skørt, fordi alt går op i skyen nu om dage, så har man alligevel behov for at gemme nogle data på et medie, der er tilgængelig uanset hvor man er.

Men hvad synes I? Hvad burde jeg som en nybegynder sælge? Hvad er godt? Hvad er dårligt?

Jeg håber virkelig, at nogen tager sig tid til at besvare mine spørgsmål.

Tak på forhånd!

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har det rigtige fokus.
Du kender sikkert de 4 p'er. Price, Product, Place, Promotion..
Jeg læser Skov- og landskabsingeniør, og lige nu har jeg faget innovation. Heri har jeg fået en masse værktøjer til at være innovativ.
Nu til dags snakker man kun om 1 P, og det er produkt. Jeg vil anbefale dig at finde noget hvor du skiller dig ud.
For at du kan finde ud af, hvor du kan skille dig ud - vil jeg anbefale dig at kigge på nogen innovative processer og vende dine ideer med de rigtige personer ;)
Alle har en webshop nu til dags ;) Så skil dig ud :P

Fra København
Tilmeldt 10. Nov 14