Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af firma? hvad skal jeg starte op

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas her.

Jeg er lige blevet færdig uddannet som web integrator og kunne godt tænke mig at starte noget op for mig selv. Lige nu går jeg bare hjemme men har så mange ideer at jeg ikke kan bestemme mig for hvad jeg skal starte op :/. hvordan bestemmer man sig ? 

Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 11
Fra  Løvgreen Byggeteknik Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det bare river i dig for at starte, og din stolthed ikke binder sig til en en drøm, så skyd med spredehagl.

Det gjorde jeg, også måtte man bare se hvor man landte - man finder hurtigt ud af hvor ens force ligger, og hvad man bedst kan li ;o) Good Luck :-D

Tilmeldt 27. May 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Altid når jeg kommer igang med noget så når man næsten er igang med at have noget oppe så kommer der altid et eller andet som gør at man bliver nød til og stoppe. Jeg var næsten ved at have et tøj mærke. Jeg havde alt design klar til tryk men da vi skulle bestille skulle jeg bestille for næsten 30.000 kr og det kan jeg ikke bare rive ud af min bank.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

JonasNikolajsen:
Altid når jeg kommer igang med noget så når man næsten er igang med at have noget oppe så kommer der altid et eller andet som gør at man bliver nød til og stoppe. Jeg var næsten ved at have et tøj mærke. Jeg havde alt design klar til tryk men da vi skulle bestille skulle jeg bestille for næsten 30.000 kr og det kan jeg ikke bare rive ud af min bank.

Hvis du ikke lige har 30.000, så start mindre. Ingen siger at du skal printe til en hel by som det første. Print for måske 1.000 kr i stedet, og se om der er salg i det.