Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af firma? hvad skal jeg starte op

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas her.

Jeg er lige blevet færdig uddannet som web integrator og kunne godt tænke mig at starte noget op for mig selv. Lige nu går jeg bare hjemme men har så mange ideer at jeg ikke kan bestemme mig for hvad jeg skal starte op :/. hvordan bestemmer man sig ? 

Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 11
Fra  Løvgreen Byggeteknik Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det bare river i dig for at starte, og din stolthed ikke binder sig til en en drøm, så skyd med spredehagl.

Det gjorde jeg, også måtte man bare se hvor man landte - man finder hurtigt ud af hvor ens force ligger, og hvad man bedst kan li ;o) Good Luck :-D

Tilmeldt 27. May 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Altid når jeg kommer igang med noget så når man næsten er igang med at have noget oppe så kommer der altid et eller andet som gør at man bliver nød til og stoppe. Jeg var næsten ved at have et tøj mærke. Jeg havde alt design klar til tryk men da vi skulle bestille skulle jeg bestille for næsten 30.000 kr og det kan jeg ikke bare rive ud af min bank.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

JonasNikolajsen:
Altid når jeg kommer igang med noget så når man næsten er igang med at have noget oppe så kommer der altid et eller andet som gør at man bliver nød til og stoppe. Jeg var næsten ved at have et tøj mærke. Jeg havde alt design klar til tryk men da vi skulle bestille skulle jeg bestille for næsten 30.000 kr og det kan jeg ikke bare rive ud af min bank.

Hvis du ikke lige har 30.000, så start mindre. Ingen siger at du skal printe til en hel by som det første. Print for måske 1.000 kr i stedet, og se om der er salg i det.

Mht. dine mange idéer. Pas på med at starte med alt for meget på én gang, for så bliver intet af det til noget. Man er nødt til at begrænse sig til noget, og så give den fuld gas med dét.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Tilmeldt 27. May 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil også super gerne bruge 1000 - 2000 når jeg køber første gang med det må jeg ikke for dem som skal trykke dem.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 8. Nov 14
Indlæg ialt: 193
Fra  CleverDeal.dk Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Vi er 2 unge kammerater fra Skanderborg på 19 år, som stod i nøjagtig samme problemstilling som dig. Vi sprang bare ud i det, og lige pt. går det simpelthen super godt, og vores nyopstartet virksomhed CleverDeal.dk flyver derudaf.

Vi vil klart anbefale dig, bare at springe ud i det, som mange nævner og så se hvor det fører hen.

Alt held og lykke med det !

Mvh.

Jacob Bager

CleverDeal.dk, Ejer

www.cleverdeal.dk ▶︎ Ny Dealshop med ekstraordinære priser til den almene forbruger.

Tilmeldt 14. May 14
Indlæg ialt: 13
Fra  Frederik Hegner Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob
når musen over holdes over ikonerne med betalings aftaler (Visa, Mastercard, AMX) nede i højre hjørne på jeres side, bliver der vist noget forskelligt.
Mindre detalje, måske nyttigt for den ældre generation ;)
god vind. 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

JonasNikolajsen:
... har så mange ideer at jeg ikke kan bestemme mig for hvad jeg skal starte op :/. hvordan bestemmer man sig ? 

Lav en mini-forretningsplan for hver ide. Brug en af de 1-sidet kanvas modeller, hvor du udfylder nogle felter med relevante informationer. Det vil sikkert udelukke nogle, når du graver lidt dybere end bare har løse tanker om dine ideer.

Hvad er du rigtig god til? For mig er kompetencer i det marked man begiver sig ud i ekstremt vigtigt. På hvilket område har du mulighed for at blive en af de bedste i landet? Hvilke kompetencer giver dig et forspring ift. så mange andre, som vælger at starte virksomhed med det samme produkt/ydelse?

Det har aldrig været nemmere, og billigere, at starte en virksomhed, så der er også mange der gør det. Derfor mener jeg at man skal være skarp, og i det mindste have en chance for på sigt at kunne blive en af de bedste i sin branche, for at få succes. 

Mvh Carsten

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)