Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grønland

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Dec 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har mange års erfaring inden for fastfood branchen. Jeg vil meget være selvstændig inden for de 2 næste år. 

Jeg har overvejet at åbne en fastfod butik i Grønland. Men hvilke overvejelser skal man lade sig gøre, hvis man åbner en butik i Grønland. Vil det overhovedet være en god ide, selvom man ikke kan deres sprog? Jeg vil meget gerne høre, hvad jeres mening er.

M.V.H.

Fnuttie

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hvor du overhoved overvejet hvor lille hele Grønlands befolkning er? i Nuuk (hovedstaden) bor der altså kun 15.000 indbyggere - kan en fastfood butik løbe rundt med det kunde grundlag ????  

Fra Jyderup
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 34
Fra  tømreren.NU Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror jeg ville tænke mig om en ekstra gang og besøge den by du påtænker at opstarte i. Byerne i Grønland er jo ikke forbundet af et vejnet så det kræver lidt at bevæge sig mellem byerne. Som ravn skriver så er Nuuk, den største og springet til nummer 2 er temmelig stort.
Dog må jeg sige at det undrer mig at der i en by som Sisimiut, hvor jeg arbejdede for 5 år siden, kunne være 3 større tømrerfirmaer samt en del mindre. Vil skyde på indbyggertallet dengang lå på omkring 4000.

Held og lykke med projektet

Med venlig hilsen
Claus

se mere på www.tørmreren.nu

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)