Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man stole på ALIBABA og hjemmesidens sjove navn?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 14. Dec 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har fundet en leverandør på ALIBABA som hedder Dongguan Jieyu Sports Industrial Co., Ltd. og jeg ved ikke om jeg tør stole på ham, vi har skrevet lidt sammen på livechat og jeg synes han virker "Mistænksom"

Han sælger primært varer som består af Neopren og han har også nogle fine billeder af hans butik, derudover er han Gold member og har 4 års erfaring.

For mig er det er stort skridt at tage og jeg er ikke tryk ved tanken om at det er så nemt for ham at "stjæle" mine penge om man så må sige.

Er der nogle som har erfaring med Dongguan Jieyu Sports Industrial Co., Ltd. eller hvad synes i om situationen?

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser ingen grund til ikke at stole på Alibaba. - Har selv brugt dem mange gange.

Om du akn stole på alle leverandørerne på Alibaba... Absolut ikke.

Hvis din mavefornemmelse siger at du ikke skal handle med ham, så lad være! - Når du finder en hvor din mavefornemmelse er god, så få lavet et onsite check, eventuel betaling når varerne er afsendt. - Og lad aldrig de første par ordre være større end du kan tåle atr miste pengene. - Så går det ikke helt galt.

Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Først og fremmest tillykke med at du har fundet en mulig leverandør, der også ønsker et tæt samarbejde med dig.
Generelt set er alibaba et sikkert sted at finde seriøse leverandører.
Du kan bl.a. Aftale at benytte paypal som betaling. Det koster lidt mere for dig i gebyrer, til gengæld er du ret sikker på at få dine penge igen, hvis du bliver snydt.
Bestil evt. Nogle prøver hjem af de varer du ønsker, for at se kvaliteten på dem, da nogle ting fra Kina kan være i en dårlig kvalitet.

Tilmeldt 14. Dec 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Mange tak for svaret. Det hele er en ret stor omvæltning for mig og det er herligt at høre fra en som har været i stort set samme situation.

 

Tilmeldt 14. Dec 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birk

Jeg er ikke så klog på paypal, men det lyder som en rigtig god måde at løse problemet på.

Om det så koster gebyrer kan sku være lige meget, så længe jeg kan være sikker på, at jeg ikke bliver røvrendt. hehe 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Ae Mortensen:
Jeg er ikke så klog på paypal, men det lyder som en rigtig god måde at løse problemet på.

Jeg har engang haft brug for Paypal's køberbeskyttelse. Det er over for en Hollænder. Den beskyttelse er ikke de bit værd den er vist på skærmen med! - Så den skal du ikke rene med!

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Gør dog som Carsten siger. Bestil for 200 kroner første gange (ved ikke om de er 10 kroners ting eller 500). Er det noget værd bestiller du for tusind kroner. Holder det stadigvæk har du en fast leverandør (Har man sendt varer for 1000, så er man i hvert fald mere genial til at snyde end de fleste, da man så i hvert fald har en fabrik og alligevel har produceret en del).

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 14. Dec 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Kunne jeg faktisk godt forestille mig nu hvor jeg tænker det igennem 

Ikke så meget fordi at Paypal gør noget forkert, mere det med at man lader narre fordi Paypal kommer med en masse finurlige tekster som gør at man føler sig sikker og så i sidste ende har man glemt at læse det med småt....... hehe 

Tilmeldt 14. Dec 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er nok den bedste løsning indtil videre. 

Jeg skal også have vendt den med min partner :)

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:
Jeg har engang haft brug for Paypal's køberbeskyttelse. Det er over for en Hollænder. Den beskyttelse er ikke de bit værd den er vist på skærmen med! - Så den skal du ikke rene med!

Jeg kan så sige at de gange jeg har haft brug for deres køberbeskyttelse har der intet problem været :) det har taget tid ja men jeg fik mine penge uden problemer

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)