Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælgere til field marketing i Århus området

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Salgskonsulent

SALGSBUREAUET APS
(Arbejdspladsen ligger i Århus kommune)

Salgsbureauet ansætter nye sælgere i hele Danmark

Kræver ikke man har været i salgs branchen før, men derimod er kravene, at man brænder for at tjene en masse penge samt udvikle sig og være den bedste indenfor salgsbrancen.


Vi tilbyder dig at blive en del af en unik salgsvirksomhed som opererer i hele Danmark og er en del af 5R gruppen med over 800 ansatte på landsbasis.

Vi har sælgere i alle aldre fra den unge energiske sælger til den ældre erfarne sælger, vi har plads til alle der har den rette indstilling, for at være en del af vores succes.

Du vil som en del af din opstart få en grundig oplæring i vores produkter, samt en grundig salgsuddannelse. Samtidig vil du med den rette indstilling og resultater, få mulighed for at gøre karriere i virksomheden som f.eks. Teamchef, og evt. få ansvaret for din egen afdeling.

LYDER DET ALLEREDE SPÆNDENDE, så læs mere om hvad du får hos Salgsbureauet.

Om Salgsbureauet

Salgsbureauet fieldmarketing har fokus på det private forbrugermarked BtC. Vi sælger for de største og bedste brands i Danmark indenfor, ENERGI, TELECOM og PRIVATALARMER via fieldmarketing. Vi ønsker at skabe en succesfuld virksomhed med en flad organisation, hvor alle medarbejdere er med til at præge hverdagen og selv tage andel i den store opgave, det er at opbygge en stærk virksomhed

Hvad får du:

En karriere indenfor salg og ledelse
Muligheden for udvikling af dine kommunikative evner
Stor fleksibilitet i din arbejdstid
En høj fast garantiløn, samt en provisionsordning uden loft
Muligheden for at sætte dit personlige præg i en virksomhed med kraftig ekspansion
Hvad består arbejdet af:

Markedsføring og salg af Danmarks største brands bl.a. indenfor. ENERGI, TELECOM OG PRIVATALARMER
Salg i storcentre, varehuse og åbne gadestrøg
At have en spændende og udfordrende dag. Hver eneste dag
Du er:

En person der brænder for at sælge
Udadvendt, selvstændig og har den rette indstilling
En person der gerne søger udfordringer og vil gøre karriere
En person der evt. vil have mulighed for at gøre karriere i virksomheden på længere sigt som teamleder mm.
Ansættelsesvilkår: Jobbet er en fuldtidsstilling hvor den primære arbejdstid ligger 8 timer i hverdage imellem kl 8-18 Lønnen består af en høj fast garantiløn og en provisionsordning uden loft.

For at høre mere omkring jobbet, og dine muligheder i virksomheden, kontakt salgsbureauet.

Regions chef
Sean younis
Tlf nr 28494547
Mail / shse@salgsbureauet.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 24. Apr 08
Indlæg ialt: 9
Fra  Mathiasen IOT Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag Sean.

Jeres opslag om sælgere ser rigtig interessant ud. Jeg er interesseret i at vide mere. Kan jeg evt. rekvirere lidt mere information, eller er det muligt at få en telefonsamtale med en af jeres HR medarbejdere?

Mit nummer er 42256648

Jeg er i øjeblikket uden opgaver, men arbejder normalt med både salg, projekt og analyse arbejde - sidst i BJGEAR hvor jeg netop har afsluttet et halvanden års projekt med oprettelse af en keyaccount baseret salgsorganisation. Nu søger jeg nye udfordringer.

Venligst

Lars Mathiasen

Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Kan jeg fange dig imorgen mellem 0900 og 1000?

Så kan vi lige tage en snak omkring hvordan og hvorledes. Er lidt interesseret i at høre lidt nærmere om din baggrund mm.

Mvh
Sean Younis

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)