Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt år - ny hjemmeside - nyt tilbud (Gratis Adwords gennemgang)

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Mark-Marketing Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de fine ord, Michael. 

Dit nye setup er kommet godt i gang - med en konverteringsfrekvens der er dobbelt så høj som de foregående dage. 

Mark-marketing.dk er eksperter i Google Adwords. Kontakt os på thomas@mark-marketing.dk og få en uforpligtende gennemgang af jeres konto. 

Medejer af teleabonnement.dk find billige mobilabonnementer

Fra København
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Mark-Marketing Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det snart weekend og jeg har igen fået plads til nogle gratis gennemgange. 

Kontakt mig hvis en Gratis gennemgang af jeres Adwords kunne være interessante. Mange bliver overrasket over hvor meget der er at hente, selvom man føler ens Adwords er optimalt sat op. 

Mark-marketing.dk er eksperter i Google Adwords. Kontakt os på thomas@mark-marketing.dk og få en uforpligtende gennemgang af jeres konto. 

Medejer af teleabonnement.dk find billige mobilabonnementer

Fra Horsens
Tilmeldt 15. Nov 14
Indlæg ialt: 24
Fra  www.neutrons.dk Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas har igår og idag hjulpet os med fuld opsætning af vores Adwords - selv oprettelsen hjalp han os med! Han er virkelig hjælpsom og vejleder os til de rigtige beslutninger.

Jeg har selvfølgelig ikke set resultatet endnu, men er sikker på det bliver rigtig godt - vi vil ihvertfald bruge ham i fremtiden!

Det kan klart anbefales at få hjælp til sin Adwords - han kan 100 % sit kram! ;-)

 

Fra København
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Mark-Marketing Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Tak for de pæne ord. 

Hilsner, 

Thomas

Mark-marketing.dk er eksperter i Google Adwords. Kontakt os på thomas@mark-marketing.dk og få en uforpligtende gennemgang af jeres konto. 

Medejer af teleabonnement.dk find billige mobilabonnementer

Fra København
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Mark-Marketing Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Et lille venlig morgenbump til de der vil benytte sig af januartilbuddet om en gratis Adwords gennemgang. 

Januartilbud

Mark-marketing.dk er eksperter i Google Adwords. Kontakt os på thomas@mark-marketing.dk og få en uforpligtende gennemgang af jeres konto. 

Medejer af teleabonnement.dk find billige mobilabonnementer

Tilmeldt 9. Jan 15
Indlæg ialt: 55
Fra  www.ostishop.dk Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har benyttet os af Thomas tilbud om gratis gennemgang af vores Adwordskonto. Jeg må sige at jeg er fuldt tilfreds med den rapport jeg modtog. Den afslørede som forventet at der absolut er plads til forbedring og den indeholdt også konkrete tiltag til hvad/hvordan der skal rettes op. Så kan man jo vælge at få Thomas til at klare sagerne eller selv forsøge sig.

Så det er reelt en no-brainer. Tag i mod thomas uforpligtende tilbud og jeg er sikker på at du får en øjenåbner hvis din Adwordskonto vakler lidt.

Køb din osteskærer online - www.ostishop.dk

Fra København
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Mark-Marketing Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Tusinde tak for de pæne ord.

Jeg skriver til dig senere på dagen, som aftalt. 

Hilsner, 

Thomas

Mark-marketing.dk er eksperter i Google Adwords. Kontakt os på thomas@mark-marketing.dk og få en uforpligtende gennemgang af jeres konto. 

Medejer af teleabonnement.dk find billige mobilabonnementer

Fra København
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Mark-Marketing Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Den sidste vurdering er på vej til afsendelse, så der er plads i kalenderen til nye gennemgange. 

Se tilbuddet her

Mark-marketing.dk er eksperter i Google Adwords. Kontakt os på thomas@mark-marketing.dk og få en uforpligtende gennemgang af jeres konto. 

Medejer af teleabonnement.dk find billige mobilabonnementer

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din gennemgang :) Det er dejligt at få en professionels blik på, hvordan min adwordskonto skal sættes op, for at fungere optimalt.

Fra København
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Mark-Marketing Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Tak for de rigtig pæne ord. Jeg er glad for at du kunne bruge det. 

Hilsner, 

Thomas

Mark-marketing.dk er eksperter i Google Adwords. Kontakt os på thomas@mark-marketing.dk og få en uforpligtende gennemgang af jeres konto. 

Medejer af teleabonnement.dk find billige mobilabonnementer

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)