Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt år - ny hjemmeside - nyt tilbud (Gratis Adwords gennemgang)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Mark-Marketing Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, 

Godt nytår!

Vi har fået nyt logo og ny hjemmeside og vil fejre dette med alle på Amino

Derfor gentager vi succesen fra oktober og tilbyder gratis gennemgang af din Adwords konto eller hjælp med at sætte en op fra bunden.

Eksempler på gennemgang, kundeudtalelser mm. kan ses her:

http://mark-marketing.dk/januartilbud/

Hilsner

Thomas

P.S I er naturligvis også velkommen til at henvende jer omkring udarbejdelse af hjemmeside, SEO etc. 

Mark-marketing.dk er eksperter i Google Adwords. Kontakt os på thomas@mark-marketing.dk og få en uforpligtende gennemgang af jeres konto. 

Medejer af teleabonnement.dk find billige mobilabonnementer

Fra København
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Mark-Marketing Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Et lille morgenbump til dem der skal godt i gang med det nye år.

Mark-marketing.dk er eksperter i Google Adwords. Kontakt os på thomas@mark-marketing.dk og få en uforpligtende gennemgang af jeres konto. 

Medejer af teleabonnement.dk find billige mobilabonnementer

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

jamen så får du lige et bump herfra Bali/Indonesien ThomasSmile - Jeg har lige haft Thomas til at gå vores hjemmeside igennem da jeg selv ikke har tiden til at arbejde med adwords  og alt som det indebærer og selvom jeg ikke endnu kan se resultatet af det som han har lavet har han virkelig fået det sat op som aftalt og brugt tid på at komme med input til hvordan vi kan gøre vores hjemmeside mere google venlig. Så en varm anbefaling herfra fra de lidt mere varme himmelstrøgSmile 

Med venlig hilsen

Lars 

Fra København
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Mark-Marketing Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Tak for de fine ord. 

Ser frem til at få din Adwords konto i gang :-)

Hilsner, 

Thomas

Mark-marketing.dk er eksperter i Google Adwords. Kontakt os på thomas@mark-marketing.dk og få en uforpligtende gennemgang af jeres konto. 

Medejer af teleabonnement.dk find billige mobilabonnementer

Fra København
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Mark-Marketing Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

4 gennemgange til diverse sider / webshops er sendt afsted og alle har taget kontakt tilbage med ønsket om hjælp. 

Jeg hører gerne fra flere, som vil have benytte sig af januartilbuddet. 

Mark-marketing.dk er eksperter i Google Adwords. Kontakt os på thomas@mark-marketing.dk og få en uforpligtende gennemgang af jeres konto. 

Medejer af teleabonnement.dk find billige mobilabonnementer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Jeg hedder Stephanie og er ny herinde 

Jeg er igang med en hjemmeside og har et problem. Jeg skal lave en formular, som gør, at man kan tilmelde sig et nyhedsbrev (Dette er en fiktiv hjemmeside - grundet eksamen). eg har fået formularen op, men så er der dette krav: 


email-adressen skal indtastes to gange. Hvis de to indtastninger er identiske,
gemmes email-adressen i databasen, og brugeren får besked om, at han/hun
er tilmeldt nyhedsbrevet. Hvis de ikke er identiske gives besked om, at emailadresserne
ikke er identiske, og at man må prøve igen. Denne kode har jeg også, men jeg tror der er en fejl, da jeg sætter den ind notepad deaktiverer den alle mine andre koder derunder min php kode.  Jeg ved ikke om jeg ved ikke om jeg skriver det rigtige sted, men jeg vil høre om der er en der kan hjælpe mig med at finde fejlen ? Hilsen Stephanie
Fra København
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Mark-Marketing Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stephanie 

Det her er en tråd omkring Google Adwords og anden online markedsføring

Dit spørgsmål skal stilles i en ny tråd eller en tråd der omhandler emnet. Held og lykke med eksamen

Hilsner, 

Thomas

Mark-marketing.dk er eksperter i Google Adwords. Kontakt os på thomas@mark-marketing.dk og få en uforpligtende gennemgang af jeres konto. 

Medejer af teleabonnement.dk find billige mobilabonnementer

Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 22
Fra  FixmiPhone.dk Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en af de 4 som har benyttet sig af at få Thomas til at lave ændringer i min adwordskonto.

Indtil videre er det gået helt som han havde lovet. Jeg har selvfølgelig ikke endnu, høstet frugterne at det fine arbejde, da de lige er lavet om, men jeg er sikker på at det nok skal blive rigtig godt.

Meget varme anbefalinger herfra.

Fra Vodskov
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Fra  Manich Jewelry Denmark Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Vil vil gerne benytte os af tilbudet om, at få sat en adwords konto op fra bunden.

Mvh. Erik

MANICH® Jewelry Denmark

Fra København
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Mark-Marketing Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik

Kontakt mig gerne på thomas@mark-marketing.dk

Mark-marketing.dk er eksperter i Google Adwords. Kontakt os på thomas@mark-marketing.dk og få en uforpligtende gennemgang af jeres konto. 

Medejer af teleabonnement.dk find billige mobilabonnementer

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)