Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sitevurdering: dybsort.dk

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! :)

Fedt design på shoppen!

Tænker måske at jeres addresse skal være på "Om dybsort"?

Vh. Jonathan

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Sehested Media ApS Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Safari, man kan også hører at i taler :) 

Blogger og holder foredrag om livet som ordblind og alle de muligheder det medbringer. Kig forbi etlivsomordblind.dk

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mega lækkert herfra også, men dyb forvirring.
Jeg skulle alt for meget sætte mig ind i hvad det var.
Kun fordi jeg så indkøbskurven, gik det op for mig at det var en webshop jeg var havnet i. 

Selvom det på en måde ser meget godt ud at varebillederne ikke er lige store, så kan mine øjne ikke rigtigt finde rundt i det.
For mig ville det være bedre at alle vare navne var på linje istedet så jeg kan fokusere hurtigere.

Men mega cool...
(Selvom jeg stadig er en smule i tvivl om det er plakater eller et miks mellem ting og plaketer)  :-)

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Dybsort:
Jakob: Vil du uddybe " ..., at i er en webshop"

Designet på jeres side får umiddelbart brugeren til at tænke, at I er et konsulentfirma.

I har ingen eller få af de kendetegn, som webshops traditionelt har:

  • En tydelig kurv i øverste højre hjørne
  • Menustruktur opdelt i kategorier, der umiddelbart giver mening for brugeren
  • Tydelig produktvisning med købsknap (det er en rigtig dårlig ide at lade produkterne have forskellig højde) 
  • En helt klar og tydelig tilkendegivelse af, hvad I sælger: "Trykte plakater".

Jeg ved godt, at I vil være lidt funky og anderledes, og I rammer faktisk stilen ret godt - til gengæld giver det en meget lav brugervenlighed.

Hvis I vil generere salgnettet - og ikke bare tage imod salg fra kunder, der kender jer - er I nødt til at vælge et mere traditionelt design.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fin side - og flot video. Videoen var bare meget lang tid om at loade her - der gik ihvertfald 30 sek, hvor feltet blot var sort. Måske I skulle sætte første frame af videoen ind som baggrundsbillede, så man ikke bare har et sort felt med tekst. Desuden stopper videoen efter 4sekunder - for så at starte igen. Jeg tror I lige skal optimere den lidt - men den er sgu flot filmet og det ser lækkert ud! :)

Derudover vil jeg mene, at cmyk for sort er 0 0 0 100 :)

Mvh David

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 4. Dec 13
Indlæg ialt: 8
Fra  Dybsort Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper: Hah! hvor sjovt. Var ellers sikker på at jeg havde lavet den uden lyd. Nå, der kan nok hentes et par megabytes der så :)

Macodox: Point taken. Vi skal have gjort det mere tydeligt. :)

Jakob: Mere konvention - got it :)

David: Den skulle gerne streame. Må jeg høre hvilken browser? Må lige kigge på den igen.

Og du har ret; 100% sort er 0 0 0 100. Dybsort er en beriget sort. fx 30 20 20 100, 50 0 0 100 eller 60 40 40 100. Men faktisk er navnet og byline lidt misvisende da det er minimalt hvad vi laver i cmyk :)

Mange tak for al jeres feedback indtil videre!

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Chrome. Jeg plejer ikke at have problemer med streaming ellers - men måske tingene var gået lidt i weekend-mode, da jeg prøvede igår :)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 4. Dec 13
Indlæg ialt: 8
Fra  Dybsort Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, Chrome plejer nu at gøre det fint. Nå, men jeg skal kigge på videoen alligevel nu jeg hører at der er lyd på. Det var ikke meningen :)

Vi har allerede implementeret en masse af rådene - tak for dem! :D

Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 43
Fra  gastrofood Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne, Karina og Kim/ Dybsort

I har fået rigtig meget konstruktiv feedback - det vil jeg gerne give også.

Jeg vil til gengæld ikke gå ind i SEO - men hvad jeg ser/føler ;) når jeg ser jeres side.

Det er for mig helt tydeligt, at I har en side der sælger plakater, dekorative bogstaver (interiør-pynte-dimmer), der kan stå på gulvet og se godt ud.

Jeg oplever: I er specielle - I trykker selv på trykplader og grafisk - I kan udføre trykkerkunsten (søgt?) - I har fingeren på pulsen.

Min kone er kæmpe fan af jeres bogstaver og hun har fået to af jeres tryk, som vi har hængende hjemme. 

Det er insta-pinterest universet jeg først kommer i tanke om, når jeg scroller ned på jeres forside. Det ser rigtig godt ud.

Det nederste galleri i sort/hvid forvirrede (irriterede) mig lidt, da det virkede som fyld. Men ved at køre musen hen over - og så at enkeltdele blev til farve. synes jeg det var cool! Jeg endte med at kigge hvpr og hvilken farve der kom frem :)

Smart træk med popup med facebookgruppe 

Det ser godt ud - og bliver spændende hvad I ender med efter denne tråd

:) René (forslag om kvittering fra jeres side- synes jeg godt om! :))

 

Tilmeldt 4. Dec 13
Indlæg ialt: 8
Fra  Dybsort Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René,

Hvor er det fedt at læse - tak for det!! Og hils konen og sig tak :)

Nederste er instagram-feed - ja, det skal nok også gøres lidt mere tydeligt. Og er måske også overflødigt. Hmm.. lader den hænge lidt.

:)

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)