Vi er ved at fylde backlog’en med optimerings-/forbedringsforslag til 2015 og der er meget at tage fat i. SEO har fx ikke haft det store fokus endnu...
Vi vil helst ikke sige for meget om os da jeg også vil spørge om i kan forstå hvad konceptet er og hvem vi henvender os til. Hvad tænker i om sitet? Hvad tænker i om produkterne? Hvad med kommunikationen - er det til at forstå hvad det hele går ud på?
Vi kvitterer gerne feedback med et gavekort hvis det skulle have interesse!
Medmindre du hedder Ford eller Coca Cola, så skal den besøgende have at vide hvad du tilbyder dem "Over folden". Dvs når de kommer ind og ser det første. Jeg scrollede kun nedad for at forsøge at være behjælpelig med feedback, og det skal du ikke regne med gennemsnitsbrugeren gør.
Sitet ser superflot ud. Det er såmænd ikke det.
Jeg kigger i kategorioversigten og bliver blot endnu mere forvirret:
Enten er det noget URL-coding eller kinesisk, der er gået galt. Det kunne i hvert fald lige være den linje hvor du kunne have vist mig og andre besøgende hvad dit site handler om :-)
Det fik mit til at tænke på den her artikel, som jeg synes du ville få gavn af at se. Gå evt til illustrationerne med iskioskerne først - så bliver det hele forhåbentligt mere klart (Link)
Gita: Vi er lidt nørdede og det skinner ret meget igennem i teksterne - specielt byline og filter-funktion. Det er fint at høre en gang mere - jeg tror vi gør noget ved det denne gang.
Mere 'no-bullshit', mindre 'nørderi' - er sådan det skal forståes?
Det jeg synes I skulle gøre, var at sælge historie mere. Jeg tror ud fra det jeg har set, at I laver jeres produkter, på den maskine, der larme (vil jeg gerne kunne slukke for den lyd). Jeg kunne godt tænke mig at I skrev noget om den teknik I bruger og hvorfor i gør det. Hvorfor ikke var printe det ud på en stor HP printer?
Blogger og holder foredrag om livet som ordblind og alle de muligheder det medbringer. Kig forbi etlivsomordblind.dk