Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler en troværdig og god producent til sportstøj

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er en nystartet virksomhed der har planer om, at skabe en webshop hvor vi sælger vores eget tøjmærke. Vi har lavet en masse fede designs, og står nu og mangler en producent. Vi har søgt og søgt på nettet også igennem alibaba.com, men da vi meget gerne vil være sikre på, at vores producent er samarbejdsvillig samt indforstået i vores aftale, tør vi ikke få produceret det ved nogle af dem vi har fundet i Kina. Vores mål er dog at finde en producent fra udlandet, da det kan spare os en del penge.

Vi vil derfor gerne høre, om der er nogle herinde der har referencer eller kendskab til nogle troværdige og gode tøj/sportstøj producenter?

Mvh Asbjørn Frydensberg
 

Fra Taastrup
Tilmeldt 30. Dec 13
Indlæg ialt: 117
Fra  FCIC Consulting Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asbjørn

Måske kan jeg hjælpe jer videre, igennem flere år ha jeg opbygget et stort netværk af valide producenter og leverandører i Asien

Du kan læse mere om det på vores hjemmeside www.fcic.asia


Hvis du er interesseret i at høre mere, er du velkommen kontakte mig.

Godt nytår

Venlig Hilsen

Henrik

her@fcic.dk

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil fraråde jer, at opstarte decideret produktion, før I får afprøvet jeres designs :-)  Altså få nogle tilkendegivelser omkring, hvorvidt produktet kan sælges eller ej. I forlængelse er det også meget voldsomt, at starte op med produktion af forskellige tøjdele.

Dertil kommer at producenten er bærende for jeres forretning - Så vil klart anbefale, at I selv besøger denne og får afstemt forventninger.

Jeg har primært kontakter til producenter af børnetøj, ellers tjek http://www.bricpro.com/

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asbjørn. 

Jeg har tekstil produktion på Madagascar og vare tager personligt alt fra modtagelse af tech pack til afskibning. Har det interesse og send en mail på mikkel@ intnet.mu 

Dog studser jeg lidt over at Kina agent ikke synes samarbejdsvillig og indforstået i jeres aftaler, det lyder til i arbejder med små minimum hvilket generelt er en udfordring i tekstil verdenen. Vi kan håndtere ned til 100 styk pr style/ farve i lagerført metervarer. 

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tilbyder udvikling af dine tekstil designs prisbilligt i Polen, fra dine tegninger og til mønstre, prototyper og samples. Du behøver ikke at kende noget som helst til branchen, for vi giver gratis rådgivning til nystartere.

Og hvis du blive tilfreds, kan vi fortsætte med serieproduktion på en Polsk systue.

Du har den sikkerhed at det polske retssystem samarbejder tæt med den dansker under EU, så både dine copyrights og din kontrakt med os blive beskyttet ligesom du har produceret i Danmark, men meget billigere. Forsendelser/transport er ikke så dyrt, det er "flexible" at producere så tæt på Danmark (det kan bestemme succes eller nederlag), og "made in Poland" (forstået som "Made in EU") sælger dine produkter langt bedre sammenlignet med "made in Asia", og langt billigere end „made in Danmark”.

Vi kan også forsøge at finde stoffer og tilbehør som du bruger i kollektionen hos de polske producenter/leverandører langt billigere end i Danmark. Det samme med logo labels og vedligeholdelses labels som kan være indvævet i jaquardbånd eller trykte i satinbånd..

Jeg er en udlandsdansker og forretningskonsulent med 25 års erfaring og jeg bor i et område med flere professionelle systuer, og professionelle folks i branchen. Min kone er en dygtig skrædder og det er hende som organisere og passer på produktionen i den højeste kvalitet af udenlandske ordrer. Du kan kontakte mig på leszek@filmfactory.pl

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)