Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lagerhotelløsning med Pick & Pack

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har overvejet, at starte en webshop med salg af tøj og har i den forbindelse et spørgsmål omkring valg af lager til produkterne.

Jeg har været lidt rundt på nettet, samt læst et par tråde her på Amino omkring lagerhoteller, hvor de tilbyder Pick & Pack og dette virker da særdeles tiltalende synes jeg og ideelt for mig, som bor i en lejlighed inde i byen, hvor det ikke sådan lige er muligt, at få leveret en 20" eller 40" container, som herefter skal tømmes og indholdet af den bæres op på 2. sal ! - så en lagerhotelløsning med Pick & Pack vil som tidligere nævnt være det mest ideelle, så det er jo bare at gå i krig med projektet...

Ja, det var jo bare at gå i krig med det, hvis altså ikke lige der var mindst et(-tusinde) spørgsmål, som trængte sig på f.eks. så vil jeg da tro at det ville blive ret så dyrt at leje 30m2 lagerplads på et lager, hvis man så ikke havde en relativ stor omsætning til at betale for det.

1. er der en tommelfingeregel for hvornår man med fordel kan vælge en lagerhotelløsning med Pick & Pack og hvornår det bedre kan betale sig at gøre noget andet ?

2. Er der nogen, som kan anbefale en god lagerhotelløsning med Pick & Pack ?

Jeg har været inde og se følgende udbydere:

- Dansk e-logistik

- E Shop Logistics

- WeShip

3. Er der andre ?

4. Er der nogen steder hvor man kan sammenligne forskellige udbydere

Det var vist det hele for denne omgang.

 

 

 

 

Fra Struer
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 83
Fra  Start Online ApS Skrevet kl. 05:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :)

Jeg ved ikke om der er en "tommelfingerregel".

Udover "sund fornuft".

Men tag da en dialog med et par pick'n'pack hoteller og lav en kalkyle på hvis du selv lejede 30m³. Hvor du så selv skulle stå for lagerdelen også.

Ved at gøre det, kender du også en "cirka" omkostning som du derfra kan budgettere med.

Stil de to scenarier op mod hinanden med fordele og ulemper og træf så den beslutning der ville være ideel for dig/din virksomhed.

 

Jeg gjorde det samme da jeg startede, men måtte erkende at hvis jeg skulle have positiv cashflow fra start, så blev jeg nød til at gå på kompromis med pladsen på hjemmefronten, så her blev et værelse inddraget til formålet. ( ikke sikkert det er en mulighed for dig ).  - Men kan jo være din far har en lukket garage eller andet som du kan starte op i de første 6 mdr. fx.

Håber du kunne bruge det.

 

mvh

Peter

Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes også disse http://www.lagerkompagniet.dk/#!lagerkompagniet--webshop-lager/c1njc jeg har dog ingne erfaring med dem.

Jeg har selv overvejet løsningen med pick and pack, men er også kommet frem til, at det er "sjovest" hvis man har en forretning som allerede er igang. Men som mange ofte skriver herinde, så skal man satse penge for at kunne tjene penge.

Jeg har selv haft lejet et billigt lager, men det er også tidskrævende at skulle vedligeholde det og så skal ordrene plukkes og afsendes, og hvis man ikke sender store mængder, så kan disse priser også være dyre.

Bare pakkematerialet er temmelig dyrt, måske ikke for tøj som i dit tilfælde, men hvis det er noget som kan gå istykker.

Køb kunst til lavpris!

BILLIGE MALERIER ONLINE!

Tilmeldt 25. Feb 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zero

Super fedt, at du vil starte en webshop. Så fedt at se, hvordan webshop boomer og danskerne bliver mere og mere fortrolige med at handle online.

www.e-shopfragt.dk er super fine og meget billige. De tager ingen lagerleje, dvs. det er gratis at have pladsen hos dem. Det man betaler for det er deres service for at plukke dine varer når der kommer ordrer, pakke dem, samt sende dem afsted til dine kunder. De håndtere også returvarer. 

Deres billigste pakke koster 14,- per pakke. Jeg har haft et rigtig godt samarbejde med dem og de er meget fleksible omkring nye startups.

Jeg foreslår du kontakter dem, måske kan de give et godt tilbud ligesom jeg fik. Jeg har en email her til en af ejerne, ha@e-shopfragt.dk

God dag :D

Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ragger84

Tak for dit link - det ser interessant ud og er bestemt en udbyder af P & P som jeg vil tage med i mine overvejelser.

Et lille surt opstød skal der også lige være plads til:

Da jeg besøgte hjemmesiden, så fremgik det ikke sådan lige umiddelbart, hvad deres emballagepriser er ?

Men det kan man jo altid kontakte dem og høre om.

Endnu en gang tak for dit  svar

Tilmeldt 25. Feb 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan sige at deres sølvpakke koster 17kr hvor emballagen er inkluderet. Men ellers kontakt dem og hør hvad de kan tilbyde.

Har du fået din webshop op at køre eller er det stadig på planlægningsfasen? :D

Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Nej, jeg er ikke oppe at køre endnu, da jeg stadig har nogle beregninger at lave; som f.eks. at finde ud af hvad det koster at få fragtet en 20" container fra Kina til Danmark - har hørt at det skulle kunne lade sig gøre for omkring 13500 kr. - shoppen jeg regner med at ville starte er en skobutik.

En ting som ikke lige umiddelbart kunne se information omkring var, hvad der sker hvis en forsendelse overskrider 5kg. ?

1. bliver ordren delt i to forsendelser (hvis det er muligt) ?

2. betaler man et stort gebyr ?

3. opfind selv andre spørgsmål !

Tilmeldt 26. Nov 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Dansk E-logistik skulle være ret gode, har jeg hørt.

De ligger ude i Glostrup, men flytter snart til et større lager, siges det.

Tilmeldt 25. Feb 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Af det jeg kan se er e-shopfragt.dk fleksible og der står på deres side at man aftaler forsendelser over 5 kg individuelt så det skulle da ikke være noget problem

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)