Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det en god idé?!

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Målet er: At slå alle andre.

Ikke pengene, jeg vil vinde!

Det lyder og er dumt- men reelt er mit mål: Jeg vil slå de islandske og andre sokkestrikkere med et hestehoved.

Sådan er dét!

Og som jeg ser det- er det faktisk ret nemt. Deres hjemmestrik er enormt dyrt.

Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Pr 2. januar gør jeg i gang.

Simpelthen. Ellers kommer jeg ikke i gang. Så bare vent- om to år- så crasher jeg igennem. Beer

Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Går i gang- sorry! Min HP-PC er bygget af nederen. Min mand har lovet mig en dell. Denne løber varm. Og det er måske mere praktisk, at man kan bruge sin pc- uden der er et køleelement under.... Eller at den larmer rigtig meget, jeg tror harddisken et ved at stå af.

Jeg vil prøve at få min søn, der er spiludvikler til at lave et strikkeprogram. Vi har passet hans kat, så he "owes me one". Men nu må v

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, Så du vil være de hjemmestrikkede sokkers svar på "Mark Zuckerberg" - Held og Lykke med det, men det kræver nok både kapital og en noget større satsning en den du ligger op til her.

Anyway, det er efter min opfattelse stadig en god idé at starte småt og så bygge op derfra, der er meget der skal læres undervejs, og det tager tid.

Men held og lykke anyway, og godt nytår Smile

//Morten

Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret, som er meget brugbart.

Ja, til en lille ekstra indtægt, det med webshop er jeg slet ikke nået til. Jeg skal lige se om. skibet klarer at blive sat i søen.

En webshop kan man købe sig til- hvis det er. Ellers er der jo mange betalingsløsninger- pay pal fx. Jeg er dog i tvivl om- CVR- men

når man ikke omsætter for 50.000 kr kan det jo ikke betale sig. Jeg må vistnok tjene det samme beløb- eller det dobbelte-

Alas- der er en grund til at man får fortidspension, jeg arbejder meget ustabilt og pt går jeg til knætræning= man bliver ikke rask af pensionen.

Og hvorfor ryger jeg i forsvar? Fordi folk tror, man kan en masse- kommer de mennesker hjem til mig og støvsuger og vasker gulve?

Sorry- nu blev jeg da helt i forsvarsmode. Min ryg hader indkøb og gulve. Det eneste jeg rimeligt stabilt kan- er at strikke- tykt garn på tykke pinde,

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fedt, at du har besluttet dig for at gå igang Yes

Jeg sidder og tænker lidt på, om der er en grund til at du kun nævner sokker til voksne? Prøv evt. også at lave børnesokker i helt små størrelser, evt. som et supplement til voksenstørrelserne.

For det første tager de langt mindre tid at lave (da de er små), det kræver mindre garn, og er sikkert også en smule billigere i fragt - så prispunktet bliver lavere. For det andet, så sidder pengene jo nok lidt løsere hos især nybagte forældre, som vi deres barn nogle gode, lune og hjemmestrikkede strømper.

Held og lykke!

Mvh Carsten

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tine jeg ved at en automatisk strikkemaskine der kan strikke ca. 15-18 par almindelige strømper i timen koster omkring 5500$ på alibaba.

Du ville gøre tingene en del nemmere for dig selv hvis du kontakter en fabrik og betaler dem for at fremstille f.eks. 1000 par til dig, sat efter din kvalitet. Jeg er ret sikker på at de også køber billigere uld.

Men held og lykke og godt nytår

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fin idé. Som Carsten er inde på, så vil børne-strømper måske ikke så dårlig en idé. Bar selv ude og "hyrr" en ældre dame vi kender til at strikke strømper til vores lille nyfødte søn.

Start i det små, så du kan hvad markedet og du selv kan bære. Derfor mener jeg at en web-shop / hjemmeside er at skyde over målet i første omgang. En Facebook-sidd kan høre det. Så kan du prøve markedet af, og den koster ikke noget at drive, modsat en web-shop, som let koster et par tusinde at sætte op plus årlige driftsudgifter.
Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Start i det små, så du kan hvad markedet (og du selv kan bære). Derfor mener jeg at en web-shop / hjemmeside er at skyde over målet i første omgang. En Facebook-sidde kan gøre det. Så kan du prøve markedet af, og den koster ikke noget at drive, modsat en web-shop, som let koster et par tusinde at sætte op plus årlige driftsudgifter. Desuden får du på FB en rigtig god markedsføring, uden du skal bruge en mindre formue på reklame. Du får brugerne til at anbefale dine produkter, og det er vel den bedste markedsføring man kan få.

Som Carsten er inde på, så vil børne-strømper måske ikke så dårlig en idé.
Fra Skanderborg, Galten
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan en stikkemaskine ikke bruges ?  Jeg tænker på en manuelt drevet med håndtag der trækkes- de kan får brugt for ca 1000 kr. F.eks. http://www.guloggratis.dk/fritid/haandarbejde/strikkemaskine/annonce/25959159-passap-combi-strikkemaskine

www.isos.dk- IT support

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)