Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd til hvordan man kan tjene penge i en butik ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Dec 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.
Jeg kender en der har en ny butik, men hvor personen har mange timer (ca. 4 timer) til overs om dagen i butikken hvor han ikke har noget at lave.
Jeg vil gerne høre om i har nogle ideer til hvordan personen kunne udnytte denne tid, og lave noget "side-business" i butikken. P.s personen kan ikke så godt dansk og er ikke så god med en pc. Jeg har f.eks tænkt mig at prøve at kontakte et firma som http://www.telau.dk/ da de levere "udstyr" til forretninger, som nogle gange skal samles manuelt - ville høre dem om personen kunne samle selve "udstyret" i hans egen butik når han har tid også f.eks. få løn for det eller et honorar. Hvad synes i? har i nogle andre ideer ?

Tilmeldt 29. Dec 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

anyone ?

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan han ikke søge om at blive GLS Pakkeshop ?

Tilmeldt 29. Dec 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo mange tak Uldal. Har sendt GLS en ansøgning :)

Tilmeldt 29. Dec 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er meget imødekommende for flere forslag : ) ?

Tilmeldt 29. Dec 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke andre som der har nogle råd ?, det nemlig ret vigtigt

Tilmeldt 10. Jan 15
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan godt lide du skriver efter 24 dage, om der er flere da der er vigtigt, dog også godt du ikke bare popper tråden op hver anden time.

Han kan åbne en webshop, arbejde med den i de timer og ikke som så mange andre, efter arbejde.

Han kan servicere andre webshop, enten med ordre, online service eller i omstillingen.

Han kan søge et online sælger job. Mange vil gerne afprøve deres produkter i nogle timer, uden binde sig for meget.

Han kan gå med lokalposten, det skulle være så sundt og han komme ud i det fri et par timer.

Han kan gå ture med hunde.

Han kan åbne en delivery service i lokal området.

Han kan flette kurve og sælge årets høst på julemarkedet.

Han kan uendeligt mange ting, det gælder bare starte et sted og udvikle.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis han har noget lagerplads tilovers i butikken, hvad så med at åbne en webshop? Enten med hans eksisterende varesortiment (hvis han sælger varer og ikke ydelser) eller med et nyt varesortiment som han udelukkende har online. 

Får man lidt skub i forretningen burde han nok kunne afsætte i hvert fald et par timer hver dag, til at behandle ordre, opdatere hjemmesider og behandle kundehenvendelser. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)